Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag funderar är över hur man som heltidsarbetande och hästägare har tid med en sambo?Blev nyss påmind om hur ensam jag är just nu... när man ska sova och lägger sig ned och reflekterar hur tyst det är. Ingen som andas bredvid, ingen värme... ingenting. Vet inte om jag hade tänkt likadant om jag hade haft en enkelsäng istället för dubbelsängen, men men. Jag överlever.
Det jag funderar är över hur man som heltidsarbetande och hästägare har tid med en sambo?
Jag såg den på typ 6an eller nåt, men man kan streama den. Den är verkligen, verkligen dålig!Var hittade du 3 an?
Måste se den med haha
Men jag känner att jag inte vill detJag valde helt enkelt bort sambo. Finns så mycket bekymmer i livet ändå
Men jag känner att jag inte vill det
Jag har ju aldrig haft någon riktig pojkvän så vet ju inte hur det är, kanske ändra mig senDå ska du inte göra det. Mitt liv blev så mycket enklare så fort jag slutade blanda in karlar i det, skönt! Men jag har ju varit verksam några år innan
Jag har ju aldrig haft någon riktig pojkvän så vet ju inte hur det är, kanske ändra mig sen
Du måste vara äldre än vad jag trorJag har haft både pojkvänner och sambo. Efter drygt 25 år ledsnade jag. Du ska nog prova på lite först
Du måste vara äldre än vad jag tror
Det får jag höra ofta Jag är 42, hade mitt första "långa" (drygt ett år) förhållande när jag var 14.
Jag trodde du var 30-35Det får jag höra ofta Jag är 42, hade mitt första "långa" (drygt ett år) förhållande när jag var 14.
Jag trodde du var 30-35