Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev nyss påmind om hur ensam jag är just nu... när man ska sova och lägger sig ned och reflekterar hur tyst det är. Ingen som andas bredvid, ingen värme... ingenting. Vet inte om jag hade tänkt likadant om jag hade haft en enkelsäng istället för dubbelsängen, men men. Jag överlever.
Det jag funderar är över hur man som heltidsarbetande och hästägare har tid med en sambo?

Var hittade du 3 an?
Måste se den med haha
Jag såg den på typ 6an eller nåt, men man kan streama den. Den är verkligen, verkligen dålig!
Såg den med dottern och svärfamiljen som aldrig ser såna filmer och vi satt och skrattade högt allihop.
Det går inte ens att beskriva hur dålig den är:D

Alltså. Klockan är mer än 10 på förmiddagen och det är så MÖRKT ute... Det regnar också, såklart, och är allmänt tråkigt överallt. Jag har lika många lampor tända inomhus som vanligt och det är just nu så mörkt överallt att det lika gärna kunnat vara klockan 10 på kvällen... Huh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 499
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 236
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur