JaVisst är det alldeles strålande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaVisst är det alldeles strålande!
Jag skjuter också gärna på tvätten...Nu blire julmust å spel för min del, sen duscha och sova tror ja.... shit vänta lite... måste nog slänga in en maskin tvätt innan jag spelar... har ju inga underkläder kvar i garderoben.... så går det när man skjuter på allt...... fan fan fan.....
Vin, alla gånger!@ASKAPLASKA, åhh vad ledsamt! Men tur att familjen känner dig som kan ta hand om hundflickan!
Nu har jag köpt pizza men vet inte om jag ska dricka vin, julmust eller cola till!
Vad sorgligt , hoppas lillmatten blir braHundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Är glad över att få ge Hundflickan ett bra liv under tiden men så ledsen för familjens skull.
Hundflickan verkar förstå och gömmer sitt lilla huvud i min famn och vill ha extra mycket kärlek ikväll.
Otroligt sorgligt. Jag känner inte familjen så väl men har blivit väldigt engagerad de här dagarna såklart. Lilltjejen får cellgifter av värsta sorten just nu men ville träffa Hundflickan nästa vecka så det får vi se till att ordna!Vad sorgligt , hoppas lillmatten blir bra
Hundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Är glad över att få ge Hundflickan ett bra liv under tiden men så ledsen för familjens skull.
Hundflickan verkar förstå och gömmer sitt lilla huvud i min famn och vill ha extra mycket kärlek ikväll.
@ASKAPLASKA, åhh vad ledsamt! Men tur att familjen känner dig som kan ta hand om hundflickan!
Nu har jag köpt pizza men vet inte om jag ska dricka vin, julmust eller cola till!
Hundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Mjo, men det är en km från tåget och hem. Det är långt när hon är trött och vi har påsar att bära på också. Men det är bara såna här gånger vi tar vagnen.Aha! Jag har inte haft vagn till Mathilde på två år. Sååå skönt att slippa släpa på en vagn
Mjo, men det är en km från tåget och hem. Det är långt när hon är trött och vi har påsar att bära på också. Men det är bara såna här gånger vi tar vagnen.
Vi har ju pratat lite om glögg tidigare i tråden och idag köpte jag och dottern två nya sorter, pepparkaka och lussekatt. Förra året hade vi bland annat saffransglögg vilket dottern efterlyst även i år. Får hoppas att hon godkänner lussekattglöggen
Var finns lussekattglögg?Vi har ju pratat lite om glögg tidigare i tråden och idag köpte jag och dottern två nya sorter, pepparkaka och lussekatt. Förra året hade vi bland annat saffransglögg vilket dottern efterlyst även i år. Får hoppas att hon godkänner lussekattglöggen