Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu blire julmust å spel för min del, sen duscha och sova tror ja.... shit vänta lite... måste nog slänga in en maskin tvätt innan jag spelar... har ju inga underkläder kvar i garderoben.... så går det när man skjuter på allt...... fan fan fan..... :banghead: :banghead: :banghead:
Jag skjuter också gärna på tvätten...

Precis klar med storstädningen av lägenheten, så sitter några minuter i soffan och pussas med ena hunden i väntan på att pizzan i ugnen ska bli klar:d

Hundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Är glad över att få ge Hundflickan ett bra liv under tiden men så ledsen för familjens skull.
Hundflickan verkar förstå och gömmer sitt lilla huvud i min famn och vill ha extra mycket kärlek ikväll.

Hundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Är glad över att få ge Hundflickan ett bra liv under tiden men så ledsen för familjens skull.
Hundflickan verkar förstå och gömmer sitt lilla huvud i min famn och vill ha extra mycket kärlek ikväll.
Vad sorgligt :(, hoppas lillmatten blir bra

Men fy så sorgligt :( hoppas att lillmatte klarar sig.

Men så tråkigt, beklagar :( Hoppas att tösen frisknar till!

Vi har ju pratat lite om glögg tidigare i tråden och idag köpte jag och dottern två nya sorter, pepparkaka och lussekatt. Förra året hade vi bland annat saffransglögg vilket dottern efterlyst även i år. Får hoppas att hon godkänner lussekattglöggen :)

Vi har ju pratat lite om glögg tidigare i tråden och idag köpte jag och dottern två nya sorter, pepparkaka och lussekatt. Förra året hade vi bland annat saffransglögg vilket dottern efterlyst även i år. Får hoppas att hon godkänner lussekattglöggen :)

Saffransglöggen är to die for (även om jag spetsar den och det är kanske inte helt lämpligt för M ;)).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈