Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har jag tvättat fönster.... dagen före första advent!
Själv har jag knappt gjort någonting... eller jo... jag satte ju upp ljusslingan på altanten och blev irriterad när jag upptäckte att stickkontakten där endast fungerar om ytterlampan är tänd.... då förlorar ljusslingan sin charm.... eftersom ytterlampan och ljusslingan är på verandan... :banghead:

Agilityn!! Undra hur mina hundar skulle reagera ;) Yoda är fenomenal på att hoppa, lite för fenomenal ibland... Aros hade nog pussat ihjäl alla!

Jag Kan tyvärr inte läsa alla inlägg, för det tar 14 miljoner jävla år eftersom jag måste göra det på telefonen. :mad:

Är så jävla orimligt pissigt anförbannad för att nätet varit trasigt på vandrarhemmet i flera dagar. Ny funkar det för alla, men inte mig. På någon av datorerna så det är inte deras fel. Kommer inte åt något jag lagt på dropbox.

Det suger så jävla stenhårt att jag inte ens vet vart jag ska slänga skiten. Helt orimligt arg. Inte för arbetet, utan idag to jag tag och skrev ner alla detaljer och datum jag kom ihåg om arbetsplats mobbningen i samband med farmors död och efterföljande händelser. Mest som stöd mot en väns liknande historia med samma personer.

Nu ligger brevet på dropbox och jag vill ändra och skicka iväg det till en väldigt nära vän för råd innan det skickas för att förvaras (oöppnat och oläst) hos min handledares ägo ifall det behövs i framtiden.

Jag vill ha det gjort! Det tog så oerhört mycket kraft att lyckas skriva från början och jag vill göra klar min del. :(

Själv har jag knappt gjort någonting... eller jo... jag satte ju upp ljusslingan på altanten och blev irriterad när jag upptäckte att stickkontakten där endast fungerar om ytterlampan är tänd.... då förlorar ljusslingan sin charm.... eftersom ytterlampan och ljusslingan är på verandan... :banghead:
Skruva ur lampan på ytterlampan :)

Nu blire julmust å spel för min del, sen duscha och sova tror ja.... shit vänta lite... måste nog slänga in en maskin tvätt innan jag spelar... har ju inga underkläder kvar i garderoben.... så går det när man skjuter på allt...... fan fan fan..... :banghead: :banghead: :banghead:

Sitter i soffan och njuter av att ha städat och pyntat. Tittar på mina fina ljusstakar och ljuslyktor.
Har årets första flaska julmust i kylen, Love Actually på tv:n och pizza till middag!
Fin lördagskväll i min ensamhet!

Har köpt en massa lotter och vill vinna :) för att ha råd med stall-hyran för hästen.. dock blev jag orolig när jag skulle registrera lotterna, denna sida (länk) verkade dock förklara en del..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur