Här har jag tvättat fönster.... dagen före första advent!Det är säkert för att det fortfarande känns som om det är typ september eller något trots att det snart är december.... eller så är det något annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har jag tvättat fönster.... dagen före första advent!Det är säkert för att det fortfarande känns som om det är typ september eller något trots att det snart är december.... eller så är det något annat.
Själv har jag knappt gjort någonting... eller jo... jag satte ju upp ljusslingan på altanten och blev irriterad när jag upptäckte att stickkontakten där endast fungerar om ytterlampan är tänd.... då förlorar ljusslingan sin charm.... eftersom ytterlampan och ljusslingan är på verandan...Här har jag tvättat fönster.... dagen före första advent!
Skruva ur lampan på ytterlampanSjälv har jag knappt gjort någonting... eller jo... jag satte ju upp ljusslingan på altanten och blev irriterad när jag upptäckte att stickkontakten där endast fungerar om ytterlampan är tänd.... då förlorar ljusslingan sin charm.... eftersom ytterlampan och ljusslingan är på verandan...
Nä, jag behöver ju den för att se, ljusslingan lyser inte upp tillräckligt. Löste det genom att dra in den långa el-sladden som sitter i ljusslingan, genom dörren och tog ett uttag inne med timer på.Skruva ur lampan på ytterlampan
Är du säker på det?UPPSALA LIGGER I SVERIGE FÖR BÖVELEN!!!!
UPPSALA LIGGER I SVERIGE FÖR BÖVELEN!!!!
Är du säker på det?
Källa på det?
Visst är det alldeles strålande!Nu tog sändningen slut mitt i ett nummer
För att ta oss till tåget och sen hem när hon är trött ikväll. Eftersom min axel är trasig så kan jag inte bära henne och det kommer ju bli ganska sent hem.