Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på om man ska åka in till Lindesberg i morgon, inspelning med Martin Almgren från Idol där då :)
Kunde vara kul att se honom live ju

Packar väskan och försöker slöa så mycket jag kan inför nattpasset på horse show ikväll. och jag är kissnödig

Precis kommit in från en promenad med hästen, är så nöjd över mitt nya pannband jag köpte till henne. :heart
12278869_1144309662266545_2856202321987950569_n.jpg

Väntar in klockan för mer alvedon, och sen ska jag bära upp julpyntet från källaren medan lillskiten sover. När han vaknar så blir det lite röj i trädgården skulle jag tro :D

Timers? Tänker då det är engelska från början... hm..
Läste precis detta efter lite googling...

Svenska Akademiens ordlista
rekommenderar en timer, flera timer, de timerna. Enligt det svenska språksystemet borde det egentligen vara timrar, men det ser konstigt ut och är svårt att förstå. Man kan också tycka att man borde ha försvenskat det och skrivit en tajmer, flera tajmrar, men det har nu inte slagit igenom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka