Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har letat fram och krängt på ett regnskydd på vagnen och packat en mindre väska med lite mackor och frukt. Betvivlar att jag får i A nåt att äta innan vi är på väg nämligen Och det är ändå två timmar kvar innan vi ska åka, vad ska jag göra nu?
Timers? Tänker då det är engelska från början... hm..Vi har satt fram adventsljusstakar i fönstren samt ställt in "timerarna" (hur f-n skrivs timer i plural? ) och ska nu ta fram adventsljusstaken till köksbordet.
Läste precis detta efter lite googling...Timers? Tänker då det är engelska från början... hm..
Timers? Tänker då det är engelska från början... hm..
Ja, det är inte lätt när det blir engelska ord som blir svenska och ska passa in i den svenska grammatiken. :SJag tänkte att det kanske fanns en försvenskad pluralform men det finns det enligt ditt senare inlägg inte riktigt. Får skriva timerna även i bestämd pluralform helt enkelt.
Ridit en sväng på fina hästen Nu kaffe medans jag väntar på att maten i ugnen ska bli klar.
Duktigt! Jag ignorerar min ugns insida just nuJag ska göra rent ugnen jag
Duktigt! Jag ignorerar min ugns insida just nu
Farsan?Farsan alltså, ligger inte på topp just nu.
Illa! Så långt har det inte gått här...ännuJag kan inte det, det luktar f-n när jag drar igång den
Haha, ja faktiskt, ingen lustig autocorrect eller så min far är alltså en rövhatt, modell större, idagFarsan?