Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill sova mer när jag för en gångs skull kan
Det är därför du är vaken
Skjut mig någon tack
Åh sant det tänkte jag på.Vi har redan diskuterat det med @tornblomma, det blir så kletigt att ta reda på. Gift är mycket renare
Seriöst: Vad har hänt? *kram*
Ja exakt. Rent tekniskt hade jag kunnat göra det men är bara en förälder och min svärmor som inte egentligen orkar riktigt att ha dem här (detta är då min uppfattning hon har aldrig sagt något) så känns inte schysst att lämna honom där då det lär vara farmor som passar dem.Ah, livet alltså @Kethets
Kan du inte dumpa sonen hos kusinerna (och deras föräldrar) ett tag så du kan göra det du ska?
Toppen med CSN
Ja exakt. Rent tekniskt hade jag kunnat göra det men är bara en förälder och min svärmor som inte egentligen orkar riktigt att ha dem här (detta är då min uppfattning hon har aldrig sagt något) så känns inte schysst att lämna honom där då det lär vara farmor som passar dem.
Har blåser det full stormGod morgon, vem har beställt det här pissregnet idag? Jag som hade tänkt rida, nu får det bli promenad istället.
Har blåser det full storm
Ja men jag förstår henne, inte ens jag orkar med dem ihop i vanliga fall. Blir så jäkla uppstissade och sonen glömmer allt vad regler heter.Synd, det hade ju annars varit praktiskt.
Usch då kommer det väl hit sen medDet är ganska bra blås här också och har varit så sedan igår eftermiddag. Det ska tydligen börja regna senare
Tror inte det gör det här, träden ser ut att va väldigt still, men skenet kan bedra.Har blåser det full storm