Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bild från spelet jag spelade nyss. :p
Vet inte varför det tilltalar mig så, men jag gillar det skarpt.
12289462_1008925059174724_6546376366399890452_n.jpg

Funderar på vilken film jag och sambon ska titta på, vill egentligen gå och lägga mig för imorgon nalkas det storstäd och julpynt här hemma! Äntligen!:D

YES! We have rökt hjärta in da house! :d :up:

Jag är rätt nöjd även om jag måste finetuna processen lite. Det är absolut helt ätbart men inte riktigt som jag vill ha det.

Plus att jag och halva huset luktar brandrök :D

Går dom att dricka :confused:
Jag har provat mig igenom Londons alla pubbars Irish Coffee - INGEN kan göra en vettig någolunda drickbar :rage:

Svaret är: NEJ. Det definitiva bottennappet var när bartendern hade freestylat och adderat nån slags sliskig hallonlikör (!!????? :wtf::wtf::wtf: ) som skivade sig i kaffet. Den kunde jag bara inte trycka ner utan att spy. Därefter bad jag om kaffe, grädde och whiskey plus socker VAR FÖR SIG som jag sedan blandade ihop själv ;) Själv är bäste öhm dräng ;)

Nu vågar jag vara på internet efter att först ha sett hockeyn (för den skulle annars alla i min närhet hinna skvallra om ifall jag inte såg direkt) och sen sändningarna från SIHS!

Borde flyttpacka men var börjar man? Jag har ju typ 10.000 prylar och hälften vill jag inte ens ha med i flytten, flyttar liksom från 76 kvadrat till 36,5 ;) eller om det var 35,5?

Och så har jag precis som resterande i gruppen fått i mig alkohol (för en gångs skull) fast kanske inte räknas om det varken är glögg eller vin ;)

Nu vågar jag vara på internet efter att först ha sett hockeyn (för den skulle annars alla i min närhet hinna skvallra om ifall jag inte såg direkt) och sen sändningarna från SIHS!

Borde flyttpacka men var börjar man? Jag har ju typ 10.000 prylar och hälften vill jag inte ens ha med i flytten, flyttar liksom från 76 kvadrat till 36,5 ;) eller om det var 35,5?

Och så har jag precis som resterande i gruppen fått i mig alkohol (för en gångs skull) fast kanske inte räknas om det varken är glögg eller vin ;)

Äsch jag ölade igår, det funkade det med ;)

Jag ar helt slut nu. Forst hade vi en super trevlig Thanksgiving i gar, men det blev ju lite senare an vanligt innan jag kom isang sa det kandes valdigt tidigt nar jag vaknade i vanlig tid ... eller till och med nagot tidigare. Sedan gick jag med hundarna medan de fick springa och skutta losa i solen i nastan en timma.
Sedan akte vi till Hasten och pysslade om honom. Han har verkligen ont i fotterna stackarn, sa jag ringde till veterinaren bara for sakerhets skull. Hovslagaren har tagit ner hovarna sa att veterinaren papekade att han kunde kanna sulorna flytta pa sig nar han tryckte med tummarna.:crazy:
Sedan var han ocksa mer concerned over hans laga vikt an hans hovar, tack och lov! Vikten kan vi fixa nu nar han far mat ... sa lange hovarna ar okay och blir battre ar jag nojd.

Sonen kom till hasten och vi gick ut i en park med alla tre hundar i en liten stund och jag korde lite "traning". Det var jatte kul. Hans Nila vill verkligen vara med och jobba. Hon fattar inte riktigt vad det gar ut pa, men kul ar det da det ju producerar godis.
Darifran akte vi hem och tog in alla hundar i hans hus. Jag har varit jatte forsiktig med det innan, och de har bara "strosat omkring" losa tillsammans utomhus dar det ar storre omraden och det inte ar nagons speciella "hem". Son och sonhustru har tyckt att jag ar superfanig ... sa jag gav mig i dag. Det gick jattebra forst, sedan tyckte Nila att Diva kom for nara hennes husse just nar de trangdes under bordet sa hon hogg henne i huvudet.
Diva skrek och bet tillbaka da hon var fangad och Nila skrek och hogg tag i scruffen (halsen? vad heter allt det losa skinnet?) Under tiden platsade jag Mandy, sonen lyckades fa sin hund att slappa och Diva kom och gomde sig hos mig medan Nila sprang nerfor trappan for att gomma sig. S.U.C.K
Diva ar fine utom att hon ar traumatized och inte kan ga langre ifran mig an 5 cm. Nila behovde flera stygn da Diva fick tag i hennes ben och slet upp skinnet till senorna. S.U.C.K igen.
Sonen hade dock vett nog att poantera att de ju tyckt att jag varit fanig som hallit pa med hur manga hundmoten som helst ute innan de fick ga in tillsammans, men nu sag de ju precis vad jag hade pratat om. :angel:

Så länge det ökar promillennivån :up: :)

Nackdelen med att somna tidigt - jag är nu vaken efter att ha sovit färdigt mina 8 timmar :D

@hastflicka - vilken tråkig händelse! Men tur att sonen förstod vad som hände så att ingen fick skulden. Hoppas båda vovvarna repar sig, både fysiskt och mentalt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka