Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Åhh vad mysigt det kommer vara imorgon när det blir mörkt så adventsljusstakar och stjärnor får tändas!Funderar på vilken film jag och sambon ska titta på, vill egentligen gå och lägga mig för imorgon nalkas det storstäd och julpynt här hemma! Äntligen!
Såg nyss en stor spindel på uteplatsen med orange kropp
Går dom att dricka
Jag har provat mig igenom Londons alla pubbars Irish Coffee - INGEN kan göra en vettig någolunda drickbar
Min dotter bad mig hälsa att du är jättefin på bilden
Nu vågar jag vara på internet efter att först ha sett hockeyn (för den skulle annars alla i min närhet hinna skvallra om ifall jag inte såg direkt) och sen sändningarna från SIHS!
Borde flyttpacka men var börjar man? Jag har ju typ 10.000 prylar och hälften vill jag inte ens ha med i flytten, flyttar liksom från 76 kvadrat till 36,5 eller om det var 35,5?
Och så har jag precis som resterande i gruppen fått i mig alkohol (för en gångs skull) fast kanske inte räknas om det varken är glögg eller vin
Heja!
Nu vågar jag vara på internet efter att först ha sett hockeyn (för den skulle annars alla i min närhet hinna skvallra om ifall jag inte såg direkt) och sen sändningarna från SIHS!
Borde flyttpacka men var börjar man? Jag har ju typ 10.000 prylar och hälften vill jag inte ens ha med i flytten, flyttar liksom från 76 kvadrat till 36,5 eller om det var 35,5?
Och så har jag precis som resterande i gruppen fått i mig alkohol (för en gångs skull) fast kanske inte räknas om det varken är glögg eller vin