Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Packar det sista inför flytten imorgon och känner: Varför kan det inte vara typ 10 pers till här och hjälpa mig :confused:

Har jobbat hel fel tider den här veckan för att kunna packa effektivt = stressigt som f.n ikväll :wtf:

Har kommit hem från Paris där jag mkt vetenskapligt testat mig igenom ett brett utbud av franska irish coffes:

12237127_1623691487896560_1698391653_n.jpg

Förövrigt är jag fortfarande typ dödssjuk och försupen. I vanlig ordning Kaozzz

Har kommit hem från Paris där jag mkt vetenskapligt testat mig igenom ett brett utbud av franska irish coffes:

12237127_1623691487896560_1698391653_n.jpg

Förövrigt är jag fortfarande typ dödssjuk och försupen. I vanlig ordning Kaozzz
Går dom att dricka :confused:
Jag har provat mig igenom Londons alla pubbars Irish Coffee - INGEN kan göra en vettig någolunda drickbar :rage:

Mår lite illa och har huvudvärk, inte nöjd med livet just nu. Särskilt inte eftersom jag lånat ut barnet i helgen så hon inte ens är hemma (vilket hon alltid är annars).
Sambon sitter och spelar playstation med stora hunden bredvid sig i soffan och jag ligger på sängen och slökollar Steve Wilkos tillsammans med lillhunden. Funderar på om jag borde ta en chokladboll och ha mer anledning att må illa eller borsta tänderna och hoppas att det börjar kännas bättre snart.

Krama dotra från mig och hälsa att Kalle Kamel och Smirnoff också gått och lagt sig:)
Hon somnade tillslut, men hon får en kram när hon vaknar! Förresten så berättade jag tidigare idag för henne att det finns en kamel på showen också, men hon blev väldigt besviken när hon insåg att det var en Herman och inte Kalle eller Smirre! :mad: :D :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka