Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp allaÅh, beslutsångest. Vill köpa ett nytt spel och idag är det rea, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag vill köpa.
Går dom att drickaHar kommit hem från Paris där jag mkt vetenskapligt testat mig igenom ett brett utbud av franska irish coffes:
Förövrigt är jag fortfarande typ dödssjuk och försupen. I vanlig ordning Kaozzz
Haha - köp allaBorde passa på och köpa lite kläder, men vet inte vad jag vill ha I-landsproblem
Blir mycket kläder då!!!!!!Haha - köp alla
Jag vill också dricka vin framför kaminen!! Är tokslut och har ändå försökt natta toksprallig dotter som längtar tills imorrn...Helt slut som artist.
Ska dricka alldeles för mycket vin och somna framför kaminen.
Pengarna räcker inte, men det blir i alla fall minst 3 nya spel, så nu vet ni varför jag är borta om jag är här lite mindre än vanligt. xDKöp alla
Jag har redan landat hemma i soffan
Har kommit hem från Paris där jag mkt vetenskapligt testat mig igenom ett brett utbud av franska irish coffes:
Förövrigt är jag fortfarande typ dödssjuk och försupen. I vanlig ordning Kaozzz
Krama dotra från mig och hälsa att Kalle Kamel och Smirnoff också gått och lagt sigJag vill också dricka vin framför kaminen!! Är tokslut och har ändå försökt natta toksprallig dotter som längtar tills imorrn...
Hon somnade tillslut, men hon får en kram när hon vaknar! Förresten så berättade jag tidigare idag för henne att det finns en kamel på showen också, men hon blev väldigt besviken när hon insåg att det var en Herman och inte Kalle eller Smirre!Krama dotra från mig och hälsa att Kalle Kamel och Smirnoff också gått och lagt sig