Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är just nu förbaskad på att klänningen jag av en slump hittade imorse nu är slutsåld. Vad fan liksom, jäkla skit-black-friday! :mad: (Jag såg den av en slump i en tidning och tänkte beställa den ikväll.)

Har köpt min foundation 100kr billigare och ett voluspa ljus på blackfriday :)
imorgon ska jag åka och provsitta en fåtölj jag gärna vill köpa men den måste ju vara skön och sitta i också :)

Min kropp, speciellt mitt högerknä, ifrågasätter vad fan jag har utsatt den för idag. Bäst jag kryper ner i lavendelbad pronto!

@ainasoja Har haft henne strax över ett år och hon var 7 när vi fick hem henne. :heart
Vi har testat det mesta känns det som, men med tanke på hur hon mådde när vi tog över henne så visste jag att det var mycket jobb. Och mycket har ju gått framåt, men just kamning, paketinslagning och män är fortfarande jobbigt. Hon är ju extremt fäst vid mig vilket kan vara lite jobbigt för dottern och sambon.
Tycker mest synd om henne men det visar jag ju inte utan är alltid positiv och försöker avdramatisera saker. :)

Alltså, har ni inte lyssnat på "did I shave my legs for this" av Deane Carter innan så behöver ni göra det nu. Sen kan ni se er framför mig. För det är så jag känner mig. Fast värre.

Jag har haft sex tre gånger på två år, liksom va fan gör man när man liksom har en make men inte vill ha sex med han :banghead: Man gör ingenting när man ses.

Idag gick jag till puben, jag gick inte ens till stadiet av att raka benen! Jag gick längre! Jag tog av allt det hemska halvt avskavda nagellacket! Inte en enda tillgänglig karl dök upp :(

(jag inser ju att jag bor på ett vandrarhem och att jag inte kan ta hem karlen någonstans, men ändå). :cautious::meh:

btw känner totalt efter åsiksregistreringstråden för första gången att skapa en twitter konto. Enbart så att jag kan twittra grejer och tagga SD konstant. Fast det liksom är min åsikter, men Jimmie vill vet eller? Liksom? Jag är ju i ett land med en massa muslimer. Borde ju vara skit intressant att alla är trevliga eller?

btw känner totalt efter åsiksregistreringstråden för första gången att skapa en twitter konto. Enbart så att jag kan twittra grejer och tagga SD konstant. Fast det liksom är min åsikter, men Jimmie vill vet eller? Liksom? Jag är ju i ett land med en massa muslimer. Borde ju vara skit intressant att alla är trevliga eller?
:laugh: :up: Heja!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka