Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men plutt då! (Jag undrar så vad min lilla hund varit med om förr. Hon får fullständig panik när hon får syn på en kam eller borste och man får vara snabb som en vessla om man ska hinna få tag i henne innan hon är under sängen eller soffan. Och när man väl har henne så är hon superlåg och skakar så mycket att det är svårt att kamma ens. Jobbigt när det är en hundsort som behöver en del pälsvård. :/
Likaså är hon absolut livrädd för allt som har med paketinslagning att göra. Hon blir helt panikslagen och springer och gömmer sig och skakar tills man är klar.
Hon är rädd för så mycket, önskar hon kunde prata och förklara. Nackdelen med äldre omplaceringar, man vet inte riktigt vad de varit med om.
Visst är det mysko hur det går till - jag har samma "problem"...Sitter i skolan på lektion, dricker kaffe och surfar runt och så hamnar jag här på buke...igen....
Jag undrar så vad min lilla hund varit med om förr. Hon får fullständig panik när hon får syn på en kam eller borste och man får vara snabb som en vessla om man ska hinna få tag i henne innan hon är under sängen eller soffan. Och när man väl har henne så är hon superlåg och skakar så mycket att det är svårt att kamma ens. Jobbigt när det är en hundsort som behöver en del pälsvård. :/
Likaså är hon absolut livrädd för allt som har med paketinslagning att göra. Hon blir helt panikslagen och springer och gömmer sig och skakar tills man är klar.
Hon är rädd för så mycket, önskar hon kunde prata och förklara. Nackdelen med äldre omplaceringar, man vet inte riktigt vad de varit med om.
Min katt hittade en dyr kattlåda... Mina skinnstövlar för 1500:-
Fy fan vad surt
Hur kändes det annars?Nu har jag varit och provridit! Det är helt sjukt vad jag har tappat muskler och ökat i fett. Den här hästen kräver rejält med säte och ben och jag bara dog. Försökte verkligen men orkade inte... Men hon var fin, dock lite stressad idag pga jakt utanför hagen, och jag ska dit igen på måndag för att rida ut
Fick iaf beröm för att min hand är lugn, mjuk och stilla, man får vara glad för det lilla
Hur kändes det annars?
Saknar inte hästeriet så sett men ibland saknar jag känslan av ridningen och när man klickade och bara kunde njuta av ett ridpass.