Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pausar inne en stund. En lastbil lossad, det tog två timmar. Nu inväntar vi nästa som tydligen ska ha bara några st pall, tack och lov! Är trött och har lite lätt huvudvärk. Vill sooooova :p

Har värsta i-lands problemet.

Behöver försäkra den nya laptopen för stöld eller liknande (en sorts rese försäkring med andra ord).

Jag har redan försäkring själv (genom universitetet) och tecknade en ytterligare försäkring för mig själv idag som är bättre med World Nomads. Där kunde man lägga till extra för dyrare grejer, men eftersom det fick vara max US$ 2000 och max US$ 1000 per grej så täckte jag helt enkelt kameran och den gamla laptopen med den (trots att de egentligen är värda mer).

Den nya laptopen är liksom värd minst dubbelt så mycket mot vad jag har hittat att jag kan teckna. Är nu sur för att jag letat rätt mycket men kan inte hitta en specifik försäkring för enbart en snordyr laptop :mad: (med tanke på min lön är det ju rätt uppenbart att jag inte har råd att ersätta den om den försvinner liksom, går ju på knäna av att ha varit tvungen att köpa en ny medan den gamla skickas på reparation).

Jag hade behövt hjälp med ett personligt brev, jag är värdelös på att skriva om mig själv.....

Är less på alla påhitt FK och AF har så nu ger jag upp (IGEN) och söker jobb istället :banghead:

Tredje gången jag lessnar och ordnar ett jobb på egen hand, orkar inte med att valsa runt i deras olika jäkla projekt som inte ger något! :wtf: :turd: :rage:

Sitter och funderar på om jag orkar åka genom stan eller om det är värt omvägen att åka runt. Det blir längre men är nog fasen bättre ändå, den här stan är hemsk att köra i.

12269936_579460528874083_67075487_n.jpg

:D :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka