Ska ta en snabb dusch men vet inte om jag orkar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liten pluttkatt har blivit stungen på nosen av ett bi!
När vi hade projektledning kursen och med tillhörande projekt sa iaf våt lärare att är det så att projektet inte blir bra/når upp till målsättningen så kan en bra projektrapport uppväga det, där man förklarar vad som inte blev som det skulle och analyserar varför och vad man kunde gjort bättre. Får hoppas du skrivit en tillräckligt bra utvärdering så att det väger upp att projektet inte gick som det skulleJag är klart med projektutvärderingen och jag är inte nöjd. Projektet gick åt pipsvängen och det finns inte direkt mycket positivt att peka på alls ärligt talat. Känns tråkigt speciellt när det är en sån stor del av betyget i kursen. Jag kan ju trösta mig med om att jag inte är den som orsakat det hela i alla fall.
Vad har hänt ?Kommer ni ihåg vad jag skrev när vi distukerade bögar... Idag tycker jag om snopp men inte den som bär den...
Åh jösses, och nu tycker jag ÄNNU sämre om pizza än förut! Det är dock rätt skönt kan jag tycka, något ohälsosamt som jag för en gångs skull inte tycker om!Jag tycker inte heller om pizza - längre.
Flyttade till egenlägenhet 78 och det fanns en nyöppnad pizzeria mitt över gatan. Stans första - en riktig nymodighet. Det var dessutom innestället i stan just då. Jag har tillbringat många onyktra kvällar i det huset.
Eftersom ungdomens fyllor inte var så välavvägda så blev pizzorna intimt förknippade med visst illamående. Inte för min del - men vääääldigt många andra ungdomar spydde pizza....
Efter de åren har jag svårt för pizza. Både utseendet och lukten får mig att tänka på spyor. Och det är dessutom inte speciellt gott.
Pizza kallades med viss ironi för "har-jag-ätit-eller-ska-jag-äta?" Spy kallas ju också ibland för att "lägga en pizza".
Att pizza är så populärt är för mig en gåta.....
Jag tycker det är svårt eftersom det finns en röd tråd i det hela om att man gång på gång har övergett projektplanen, det har varit konflikter och jag själv hade gjort mycket annorlunda men fick inget gehör alls. Jag har lyckats få med allt i rapporten tror jag men tycker den blir för rörig och jag lyckas inte strukturera upp den på ett bra sätt.När vi hade projektledning kursen och med tillhörande projekt sa iaf våt lärare att är det så att projektet inte blir bra/når upp till målsättningen så kan en bra projektrapport uppväga det, där man förklarar vad som inte blev som det skulle och analyserar varför och vad man kunde gjort bättre. Får hoppas du skrivit en tillräckligt bra utvärdering så att det väger upp att projektet inte gick som det skulle
Sånt är jobbigt. Så tråkigt när det är folk som ska förstöra för andra som vill göra ett ordentligt jobb.Jag tycker det är svårt eftersom det finns en röd tråd i det hela om att man gång på gång har övergett projektplanen, det har varit konflikter och jag själv hade gjort mycket annorlunda men fick inget gehör alls. Jag har lyckats få med allt i rapporten tror jag men tycker den blir för rörig och jag lyckas inte strukturera upp den på ett bra sätt.
Jag läste att du skulle röka hjärtaT och funderade på vad han hade gjort för ont?Spännande dag idag, nu ska vi se om jag klarar att röka hjärta!