Här lutar de oroväckande i skogen, vi hade tänkt fixa små julgranar idag men det får vänta tills det slutat båda så härTror inte det gör det här, träden ser ut att va väldigt still, men skenet kan bedra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här lutar de oroväckande i skogen, vi hade tänkt fixa små julgranar idag men det får vänta tills det slutat båda så härTror inte det gör det här, träden ser ut att va väldigt still, men skenet kan bedra.
Ja, det låter nog som en bra idé, nu ser jag att det blåser lite ute här trots att träden inte rör sig så mycket.Här lutar de oroväckande i skogen, vi hade tänkt fixa små julgranar idag men det får vänta tills det slutat båda så här
Jag har hittat trådens perfekta julgran!!
Här lutar de oroväckande i skogen, vi hade tänkt fixa små julgranar idag men det får vänta tills det slutat båda så här
Hade vi inte haft boxar i somras så hade vi tagit oss en bit framåtJAA! Vi kör Buke-fest där man måste dricka alkoholdryck som säljs i flaska så får vi snart ihop till den där
Hade vi inte haft boxar i somras så hade vi tagit oss en bit framåt
Kram!Har jätteont i huvudet och är jätteledsen över det. Det skall alltid komma när en skall göra nått kul eller inte har tid.
Jävla skithuvud, jävla skitvård, jävla allt.
Om jag inte var i behov av en vilodag efter intensivt jobb och Friends idag hade jag gjort det! Gillar ju dina pälsbollar! Och dig förståsHar ont i kroppen pga att jag jobbat alldeles för mycket, aj. Skulle behöva ligga hemma och vila i helgen men har insett att min fösta lediga dag är på juldagen
Nån som vill gå ponnyrundor med mig i regnet i morgon? Underbetalt men trevliga djur utlovas och så får ni ju njuta av mitt sällskap också!