Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat trådens perfekta julgran!! :love:

12294749_10153345659537499_1540439967256145263_n.jpg

Förutom att grannens valp väckte mig vid halv sju och det tog nästan en timme att somna om så har jag sovit fram till nu :o Väldigt skönt! I morgon bitti är inte valpen hemma så då ska jag sova som en gris :)

Ligger i sängen och dricker te :angel: när valpen somnat ska jag städa lite och fixa lite vid datorn som jag inte orkar ta från ipaden.

Har jätteont i huvudet och är jätteledsen över det. Det skall alltid komma när en skall göra nått kul eller inte har tid.
Jävla skithuvud, jävla skitvård, jävla allt.

Har ont i kroppen pga att jag jobbat alldeles för mycket, aj. Skulle behöva ligga hemma och vila i helgen men har insett att min fösta lediga dag är på juldagen:crazy:
Nån som vill gå ponnyrundor med mig i regnet i morgon? Underbetalt men trevliga djur utlovas och så får ni ju njuta av mitt sällskap också!

Än så länge en bra morgon. Klockan 9.52 kom dottern in i mitt sovrum och tyckte att det var dags att gå upp :D
Nu ser vi på Vinterstudion (daaah) och jag ska strax servera dottern frukost. Hade därefter tänkt sätta upp ljusslingan på förrådet men med tanke på ösregnet så får det vänta till imorgon. Gällande blåst så har vi laber bris vilket jag anser vara standard :p

Har ont i kroppen pga att jag jobbat alldeles för mycket, aj. Skulle behöva ligga hemma och vila i helgen men har insett att min fösta lediga dag är på juldagen:crazy:
Nån som vill gå ponnyrundor med mig i regnet i morgon? Underbetalt men trevliga djur utlovas och så får ni ju njuta av mitt sällskap också!
Om jag inte var i behov av en vilodag efter intensivt jobb och Friends idag hade jag gjort det! :heart Gillar ju dina pälsbollar! :love: Och dig förstås :D

Har letat fram och krängt på ett regnskydd på vagnen och packat en mindre väska med lite mackor och frukt. Betvivlar att jag får i A nåt att äta innan vi är på väg nämligen ;) Och det är ändå två timmar kvar innan vi ska åka, vad ska jag göra nu? :p

Har så sjukt ont i kroppen, bar hem tunga matkassar igår och musklerna skakade massor efteråt och nu har jag ooont :banghead:

Sambon har tagit sitt barn och jag har flytt svärfamiljen och har börjat packa ner övervåningen. Tyvärr är det hela misstänkt likt städning och väldigt tråkigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka