Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja faktiskt, ingen lustig autocorrect eller så min far är alltså en rövhatt, modell större, idag
Men alltså jag har ju helt missat att det ät första advent i morgon!
Det är inget ovanligt egentligen, bara en typisk Frånvarande Fader som gör entré vid två tillfällen, när det behövs barnvakt till halvsyskonen och när ens närvaro är önskvärd vid släktsammankomster. Idag är det det senare och mina bröder ställer inte upp den här gången. Så min far(som har negligerat oss större delen av våra liv) försökte ge mina bröder dåligt samvete för att dom inte kommer idag, och jag råkade förvandlas till en Arg Storasyster modell drake Och nu måste jag åka dit och låtsas vara trevlig
Måste du åka?
Det är inget ovanligt egentligen, bara en typisk Frånvarande Fader som gör entré vid två tillfällen, när det behövs barnvakt till halvsyskonen och när ens närvaro är önskvärd vid släktsammankomster. Idag är det det senare och mina bröder ställer inte upp den här gången. Så min far(som har negligerat oss större delen av våra liv) försökte ge mina bröder dåligt samvete för att dom inte kommer idag, och jag råkade förvandlas till en Arg Storasyster modell drake Och nu måste jag åka dit och låtsas vara trevlig
+ @stjarnhimmelVarför i all världen då?! Finns inte en suck att jag skulle umgås med någon som beter sig så, oavsett om man är släkt eller ej. Jag umgås sällan med släkten ens när de uppför sig
För att ta oss till tåget och sen hem när hon är trött ikväll. Eftersom min axel är trasig så kan jag inte bära henne och det kommer ju bli ganska sent hem.Har du vagn till A?
Samma här! Nog för att de i söder brukar ha lite problem med geografin här uppe men i Sverige är det iallafall....Är sur på SVTplay. Försöker kolla på SIHS men det står bara "Detta program kan endast ses inom Sverige pga rättighetsrestriktioner".
UPPSALA LIGGER I SVERIGE FÖR BÖVELEN!!!!
Fråga skickad till SVT! Får se vad dom svarar.Samma här! Nog för att de i söder brukar ha lite problem med geografin här uppe men i Sverige är det iallafall....
Hade också samma problemFråga skickad till SVT! Får se vad dom svarar.
Jag fick också fart på det!Hade också samma problem
Men nu funkar det
Det är säkert för att det fortfarande känns som om det är typ september eller något trots att det snart är december.... eller så är det något annat.Men alltså jag har ju helt missat att det ät första advent i morgon!
Kanske har något med vart signalen skickas från eller så är det en bugg, retligt oavsett ja...Är sur på SVTplay. Försöker kolla på SIHS men det står bara "Detta program kan endast ses inom Sverige pga rättighetsrestriktioner".
UPPSALA LIGGER I SVERIGE FÖR BÖVELEN!!!!