Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love:
Det är inget ovanligt egentligen, bara en typisk Frånvarande Fader som gör entré vid två tillfällen, när det behövs barnvakt till halvsyskonen och när ens närvaro är önskvärd vid släktsammankomster. Idag är det det senare och mina bröder ställer inte upp den här gången. Så min far(som har negligerat oss större delen av våra liv) försökte ge mina bröder dåligt samvete för att dom inte kommer idag, och jag råkade förvandlas till en Arg Storasyster modell drake :o:devil: Och nu måste jag åka dit och låtsas vara trevlig :meh:

Det är inget ovanligt egentligen, bara en typisk Frånvarande Fader som gör entré vid två tillfällen, när det behövs barnvakt till halvsyskonen och när ens närvaro är önskvärd vid släktsammankomster. Idag är det det senare och mina bröder ställer inte upp den här gången. Så min far(som har negligerat oss större delen av våra liv) försökte ge mina bröder dåligt samvete för att dom inte kommer idag, och jag råkade förvandlas till en Arg Storasyster modell drake :o:devil: Och nu måste jag åka dit och låtsas vara trevlig :meh:

Varför i all världen då?! Finns inte en suck att jag skulle umgås med någon som beter sig så, oavsett om man är släkt eller ej. Jag umgås sällan med släkten ens när de uppför sig :D

Varit hos hästarna i regnovädret. Fick longera surtant lite så att hon inte laddar för mycket energi nu när dottern är borta i helgen.

Sen blev det lite julklappsinköp till dottern och surtant. :)
Nu chillar vi lite hemma innan vi ska tillbaka till stallet och ta insläppet. Tänkte beställa thaimat och hämta upp när vi är klara i stallet, sen hem och jäsa framför tvn med god mat och dåliga skräckisar :)

Nu skall jag gå ned i källaren och se om jag kan hitta mammas adventsljusstakar till köks- och vardagsrumsfönsteren Mitt flyttlass från Norge kommer inte förrän i januari så jag hoppas att vi inte kastade allt av advents- och julsaker. Finns risk för det:confused:

Måste du åka?
Drake är bra.

Varför i all världen då?! Finns inte en suck att jag skulle umgås med någon som beter sig så, oavsett om man är släkt eller ej. Jag umgås sällan med släkten ens när de uppför sig :D
+ @stjarnhimmel
Mitt halvsyskon är bara 9 så hans och min kontakt är fortfarande lite beroende av pappa. :) annars hade vi nog inte haft speciellt mycket kontakt, jag och den släkten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?

Hund, Katt, Andra Djur