Idag var det isande kallt. Måste börja använda täck-kjolen nu också...
Då är det vinter..,
Då är det vinter..,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det har jag . Ju lägre luftfuktighet desto bättre fungerar lederna, om det är varmt eller kallt har mindre betydelse faktiskt. Det är väderomslag och hög luftfuktighet som är eländes bovar@Scata har du RA? Jag utreds för det, har också problem med kylan. Kroppen värker något oerhört mycket men nu börjar den lugna ner sig när det varit kallt ett tag.
Har svårt att föreställa mig smaken. Det går liksom inte ihop i mitt huvud; efterrätt och pizza. Men det kanske är som en paj? En tunn en.Efterrätts pizza var väldigt vanligt i Melbourne när jag var där. Supergott faktist, chokladsås med körsbär var i alla fall riktigt gott
Jag har precis fått på vinterdäcken. Och jag är lika jävla irriterad på Däckia IGEN! Förra skiftet strulade dom ju så jag var tvungen köpa nya sommardäck på plats, för fina 4000 kr... Idag fick jag betala 700 jävla spänn, trots att det på hemsidan inte framgick över huvud taget att jag skulle betala något! Som jag fattar det skulle jag inte alls betala något, inte när man läser detta, plus att när jag bokade tiden via nätet står det "däckskifte ingår i däckhotell": "
1. Pris för däckförvaring
1.1 Förvaring av Däck sker till det pris som Däckia tillämpar enligt vid var tid gällande tjänsteprislista. Betalning för förvaringstjänsten erläggs i förskott, kontant, eller efter sedvanlig kreditkontroll, mot faktura. Vid betalning mot faktura ska betalning vara Däckia tillhanda senast 20 dagar från fakturadatum."
Dom kommer aldrig mer få ha mina däck!
Ska fan kontakta dom på Facebook och fråga vad fan som gäller.Det förstår jag verkligen! Idioter!
Ska fan kontakta dom på Facebook och fråga vad fan som gäller.
Ja verkligen! Allra minst det. Med tanke på att dom skriver på sin sida att man betalar i förskott dessutom för däckhotellet, så borde jag ju få tillbaka dom pengarna med. Det har vart så mycket strul med dom så det är sanslöst.Det tycker jag! Du borde få tillbaka pengarna för däckbytet.
här så finns det iallafall att köpa extrakt att blanda med sprit, borde ju gå att använda till glögg oxåHar kops minsann inte glogg i afarerna.
Åh! Nu blir jag ju otroligt sugen! Men hon har önskat så dyra saker till jul så jag vet inte om hon är värd det också får överväga saken! Vi har både trä och plast sen jag var liten, men det är ju så slitet att det inte går att bygga så mycket saker längre tyvärr. Det måste ju vara en av de mest pedagogiska leksakerna som finns? Tränar ju fantasi, teknik och motorik och förståelse (ritningarna) på en gångYep! Bland annat Amazon har (har atminstone) det finns pa flera stallen ...
Sag till om du behover mer hjalp. Det ar en super bra leksak.
Santa Maria har en glöggmix med kryddor som man lägger i ett gott vin och kokar egen glögg ska jag köpa och skicka det till dig?Har kops minsann inte glogg i afarerna.
Santa Maria har en glöggmix med kryddor som man lägger i ett gott vin och kokar egen glögg ska jag köpa och skicka det till dig?
HUR gor man hallon/lakrits glogg? I NEED!
här så finns det iallafall att köpa extrakt att blanda med sprit, borde ju gå att använda till glögg oxå
Åh! Nu blir jag ju otroligt sugen! Men hon har önskat så dyra saker till jul så jag vet inte om hon är värd det också får överväga saken! Vi har både trä och plast sen jag var liten, men det är ju så slitet att det inte går att bygga så mycket saker längre tyvärr. Det måste ju vara en av de mest pedagogiska leksakerna som finns? Tränar ju fantasi, teknik och motorik och förståelse (ritningarna) på en gång
Det finns också glöggessens på apoteket som man blandar med vin och socker @hastflicka