Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lunch.. Kom precis hem från stället där jag bytte däck. Det fick bli på en liten verkstad som jag egentligen inte är förtjust i. De hade i alla fall tid, påstod de.. Det tog en jäkla tid att få något gjort och under tiden jag väntade hann jag höra på tok för mycket av deras prat. Så extremt steroetypiskt fjant-manliga att jag ville be dem hålla käft eller något. Sedan dök en till kund upp som var lika irriterande han. När det ska bytas till sommardäck tänker jag göra det själv...

Fattar inte varför jag ska få samtal från Neurologen den 9/12?!? Vad vill dom mig?

Jag har inte beställt någon telefontid med läkaren och dom brukar aldrig ringa mig helt spontant heller. Det värsta är att läkaren som ska ringa mig knappt förstår mig.... :banghead:

Tog en paus i skoluppgiften och sydde lite på åkpåsen. Bu är botten klar, och "locket". Nu ska jag bara få ihop sidpanelen med botten sen är det typ klart.

Härligt väder för stallarbete! :love: Inte var det halt heller så det gjorde inget alls att jag körde med sommardäck :o Klippte den 5-åriga ponnyn till hälften och han skötte sig utmärkt :up:
Därefter har vi badat bubbelbad och nu gör vi köttfärssås med pasta :d

Snart hemgång. Hundflickan fann sig snabbt tillrätta här på jobbet. Hoppas det går lika bra hemma och att hon inte bråkar med våra katter men den stunden hon var hemma hos oss i morse visade hon inget intresse. Får se hur det går när hon blir lite varm i kläderna.

Vem är det? Och varför blir det olustkänslor i Nyman?
min exsambo hette det :angel:

Jag har också ganska låg kroppstemperatur, men jag behöver ha minst 20-21 grader för att jag ska tycka det är skönt. Men det kan ju bero på att jag har ont i kroppen.
Jag har oxå låg temp och är väldigt frusen, men då är ju min kropp rätt defekt oxå :crazy:

KL
Det är fortfarande äckligt kallt och jag fick ett stycke fjanthund i famnen då vi var ute som sa "Matte det är kallt du får bära mig"

Hungrig och sugen på nått, kollar igenom godislådan och ser att jag har ju after eight! Gott! Å så har dom börjat bli sådär vita och tråkiga som choklad blir när dom börjar bli gamla :( Utgångsdatum 11.2015 så trodde nog dom skulle vara bättre. *suck* Så går det när man glömmer bort/inte är sugen på det man har hemma på länge, utan köper annat istället..

Edit: Hittade M&M kulor också, en maxipåse :p Vann storvinsten på liseberg förra sommaren, så fick mig 2 kg M&M, 1 påse kvar. Utgångsdatum 12.12.14 men dom var fräscha iaf :p Lär väl äta upp dom innan de blir dåliga :o:d

Har gjort i ordning middag åt ungen som inte kommit hem? Lämnar det på spisen och tar en iskall cykeltur till kvällens träning. Funderar på om jag ska ta med den lille plågan dit så jag slipper promenera med honom ikväll :o

Blir ingen Clinic på ridskolan ikväll i alla fall :meh:

Dottern ligger med en påse och mår superilla och tror att hon ska kräkas. Kombinerat med huvudvärken och synrubbningarna är det verkligen inte kul. Tycker så synd om henne att behöva ha det så här redan som barn.

Blir ingen Clinic på ridskolan ikväll i alla fall :meh:

Dottern ligger med en påse och mår superilla och tror att hon ska kräkas. Kombinerat med huvudvärken och synrubbningarna är det verkligen inte kul. Tycker så synd om henne att behöva ha det så här redan som barn.
Fy, jag vet hur hon har det och lider med henne!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur