Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pustar ut efter morgonens kaos.
Det började vid 7 med att en grannes barn råkat riktigt illa ut och föräldern ringde från sjukhuset i vild panik och behövde hjälp med sin stackars hund som satt ensam hemma sedan ett dygn tillbaka. Det är en gatuhund som inte varit så länge hos dem och som visst inte gillade andra hundar.
Som tur är verkar den inte vilja äta upp min hund och inte heller mina katter.
Nu ligger hon här på jobbet med mig och nyrastad, mätt och otörstig. Håll gärna en tumme för att det funkar att ha henne ett tag framöver!
Men usch! Hoppas allt går bra både med barn och hund :heart

-10,3 när jag vaknade. Nu står bilen igång för att värma upp sig och jag är innerligt glad för att jag fick på vinterdäcken i fredags. Snart dags att åka till Månsarp för att jobba, sen bär det av till Klevshult för lite sova på soffan innan jag kör morgonpasset där.

Det började vid 7 med att en grannes barn råkat riktigt illa ut och föräldern ringde från sjukhuset i vild panik och behövde hjälp med sin stackars hund som satt ensam hemma sedan ett dygn tillbaka. Det är en gatuhund som inte varit så länge hos dem och som visst inte gillade andra hundar.
Nu ligger hon här på jobbet med mig och nyrastad, mätt och otörstig. Håll gärna en tumme för att det funkar att ha henne ett tag framöver!

Hoppa det går bra för alla!

Laddar med lite kaffe och väntar på att klockan ska gå så jag får åka i väg med lillhunden på kurs :)

Hoppas allt går bra med både barn och hund! Goda grannar är guld värt:heart

-10,3 när jag vaknade. Nu står bilen igång för att värma upp sig och jag är innerligt glad för att jag fick på vinterdäcken i fredags. Snart dags att åka till Månsarp för att jobba, sen bär det av till Klevshult för lite sova på soffan innan jag kör morgonpasset där.
Sov gott!;)

Själv har jag tänkt mig till Borås om en stund, Kallt här också så jag tror jag skall värma mig i mammas efterlämnade mink.

Sitter i väntrummet hos naprapaten och är väldigt nöjd med att ha gått hit (ca 3.5 km) på ca 40 minuter trots ishalka och ont i benet.

Jag fryser ihjäl om det är kallare än 22 grader inne :(

Tror att det har att göra med att jag nästan alltid dras med 37.1 i kroppstemp efter att jag började med min nya medicin, normala tempen ligger på 35.6 så det är som att gå runt med konstant feber.

Inte konstigt att man är trött och sliten jämt och ständigt!

Det är en väldig tur att min dotter också gillar när det är kallt inne. Kanske hänger det ihop med att åtminstone jag har en låg kroppstemperatur?

Det är en väldig tur att min dotter också gillar när det är kallt inne. Kanske hänger det ihop med att åtminstone jag har en låg kroppstemperatur?
Jag har också ganska låg kroppstemperatur, men jag behöver ha minst 20-21 grader för att jag ska tycka det är skönt. Men det kan ju bero på att jag har ont i kroppen.

2015-11-23_105950_5652e459e087c347ed9f0092.jpg

Hundflickan är väldigt behjälplig med det administrativa.

Här i Staffanstorp är det väldigt vackert ute. Solsken, blå himmel och -3 grader. Dock funderar jag på hur halt det är eftersom vi ska till stallet nu under dagen.

Alltså, det är tur att det finns folk som tycker att programmering är kul, för jag gör det definitivt inte! Jag förstår, det är inga problem, men det är ju tråååååååååååååååååkigt :D

Tänkte lära mig html för att kunna fixa till företagets hemsida som är pinsamt dålig :p men jag har nog inte tålamod till det :D
Du vet att du inte behöver kunna html direkt längre för att kunna ordna hemsidor ;) Visst underlättar det såklart, beroende på vilken plattform det är. Vad har dom för plattform? Är det bara en informativ hemsida, eller är det shop också?

Du vet att du inte behöver kunna html direkt längre för att kunna ordna hemsidor ;) Visst underlättar det såklart, beroende på vilken plattform det är. Vad har dom för plattform? Är det bara en informativ hemsida, eller är det shop också?
Jo jag vet, men det är ju alltid bra att kunna grunderna.
Vet faktiskt inte vad det är för plattform, vet inte om någon ens vet adminuppgifter till sidan längre :banghead: Så det är nog enklast att ta ner den gamla och slänga upp en ny, fräsch. Det är bara informativt men det ska in mer bilder, kontaktuppgifter till fler och mer text överlag. Kan skicka PM med länk så kan du få skratta lite :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka