Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan en sammanfatta det med att det går att ha vilken annan maträtt som helst på en pizza? Eller ett helt smörgås- respektive julbord.

Så nästa steg blir väl efterrättspizza! Pizza med semla? Chokladpizza med glass/grädde? Och strössel!

Efterrätts pizza var väldigt vanligt i Melbourne när jag var där. Supergott faktist, chokladsås med körsbär var i alla fall riktigt gott :)

Vinkat av sambon som åkt för att jobba och blir borta 2,5 veckor denna gång. Min ångest mår inte så bra just nu :(

Har varit ute med hundarna och insåg att det är dags att leta fram nakenfisens skor för hade han kunnat flyga så hade han gjort det med tanke på hur få tassar han testade ha på marken samtidigt!
-11,8 grader!

Lämnade A hos farmor och farfar imorse och sen åkte jag och mamma till en massa olika affärer. Tog ett bad när jag kom hem men somnade bara :o så nu ha jag avancerat till sängen tillsammans med lite glögg och naturgodis. Gissar att A äter middag hos f o f också så hon kommer nog inte förrän om några timmar. Dagen roligaste nyhet är iaf att f o f ska på information om nya lägenheter som byggs i ett fd servicehus, och det ligger bara 350 m från oss! Fatta vilken tillgång det skulle bli för A att ha både f o f och m o m så nära :)

:bow:Vilken enorm forman for A att DU ar positiv till Farmor och Farfar och fostrar henne i den andan. :love:

Jag har kapat gamla plank till ved, men BARNET fick bära... :p:D

Det ar bra med barnarbete. :cool:

Pommes på pizza?!:eek::confused:

Det far man i mellan ostern. Man kan fa pommes (garna lagom "soggy") pa det mesta dar. :yuck:

Själv sitter jag och funderar på hur fasiken jag ska kunna få fler röster på min ansökning till expeditionen Fjällräven Polar. Det handlar alltså om en vildmarksexpedition, där man ska köra 30 mil hundspann från Sverige till Norge. Mina snälla Facebookvänner, kollegor och elever har röstat (de som har fb), men om någon har fler tips på hur jag kan marknadsföra mig får ni gäääärna hojta till!? Om någon av er vill supporta hittar ni ansökan här:
http://www.fjallravenpolar.se/UserProfile/185[/QUOTE]

Rostat!

Värmt på lite hallon/lakrits glögg, och funderar om jag ska ta upp mina lådor med julpynt. Rastlös, men trött, så det kanske kan roa mig

HUR gor man hallon/lakrits glogg? I NEED!

Ska släpa iväg mig till naprapaten strax... han kommer att bli mycket lycklig över att misshandla mig :cautious: vi har någon märklig "tävling" där han petar där det garanterat gör ont och frågar om det gör ont varpå jag biter ihop och väser att det går bra... :D

Han vet också att om jag stillsamt säger att nu gör det ont så skulle en normal vettig människa ligga och skrika :crazy: han är dock jäkligt duktig, tom särbon tyckte det (särbon är ju bortskämd med sin moster :p).

La mig precis i en iskall säng :(

Det här led jag också av länge, tills jag för några år sen fick en värmedyna i julklapp :love: Alltså, bästa någonsin! Pensionärsvarning, javisst, men jag får varje kväll lägga mig i en varm och mysig säng! :love: Den har en timer så jag sätter på den en stund innan jag ska sova och så kan jag välja hur varmt jag vill ha det, skala 1-9 så allt ifrån "inte iskallt" till "superdupervarmt" :D

Rekommenderas :up:

Alltså det är -8 här :eek: vettefan om jag vågar mig ut å köra :nailbiting: hade det vart blötsnö, inga problem men nu? Det lär ju vara rena isgatan :(

:bow:Vilken enorm forman for A att DU ar positiv till Farmor och Farfar och fostrar henne i den andan. :love:

Det ar bra med barnarbete. :cool:

Det far man i mellan ostern. Man kan fa pommes (garna lagom "soggy") pa det mesta dar. :yuck:

Själv sitter jag och funderar på hur fasiken jag ska kunna få fler röster på min ansökning till expeditionen Fjällräven Polar. Det handlar alltså om en vildmarksexpedition, där man ska köra 30 mil hundspann från Sverige till Norge. Mina snälla Facebookvänner, kollegor och elever har röstat (de som har fb), men om någon har fler tips på hur jag kan marknadsföra mig får ni gäääärna hojta till!? Om någon av er vill supporta hittar ni ansökan här:
http://www.fjallravenpolar.se/UserProfile/185

Rostat!

HUR gor man hallon/lakrits glogg? I NEED![/QUOTE]
Haha jag köper den färdig från affären :p Saturnus som gör den. Dom brukar ha roliga smaker, delikatoboll, pepparkaka mfl :)

Du @hastflicka, vet du om det fortfarande säljs Tinkertoys borta hos er? Vårt börjar bli så himla slitet och jag vill verkligen att A ska få leka med det för det är så himla kul ju! :D

Mailat praktiken och sagt att jag är hemma idag, vågar inte ut och köra! Får jobba med skoluppgiften som är till lian istället.

Åh det är ju så gott. En av de fåtal pizzor jag äter är en kebabpizza med tomater, isbergssallad, gurka, stripes och kebabsås :d Här i Skaraborg finns det stripes/pommes på flera pizzor , förutom på de finare pizzeriorna för de vägrar O_o :down:
Sån pizza händer det att jag också köper :p dock blir man så jävla mätt, och jag är inte så förtjust i att värma den pizzan dagen efter, så det blir inte så ofta jag köper det.

Jag var ut och tittade/kände på marken, och om nu inte alla mina grannar (3 st :p ) har året runt däck är jag inte ensam om att ha sommardäcken kvar :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023