Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
försöker komma på om jag bara har lite lite magkatarr och stressar upp mig eller om jag har ont i magen på riktigt

Jag är märkligt nog inte helt utslagen av trötthet :confused: Skönt eftersom jag tänkte vara vaken ett par timmar till. Ledig imorgon :banana:
Har för övrigt haft en fin dag på jobbet trots ett väldigt långt pass. Bra kollegor rakt igenom faktiskt :bump:

Huh! :D låt mig gissa på kanske... 16-18 grader? Runt 20 är väl standard och du vill säkert ha det kallare.

När jag kom hem idag visade termometern 12,5 grader :p Dock sitter den ganska nära köksfönstret så det är kanske 14-15 grader i övriga huset. Sovrummen är nog bara 13 grader eller så.
Igår satte jag faktiskt igång värmen i ena badrummet. Första gången sen förra vintern :p

När jag kom hem idag visade termometern 12,5 grader :p Dock sitter den ganska nära köksfönstret så det är kanske 14-15 grader i övriga huset. Sovrummen är nog bara 13 grader eller så.
Igår satte jag faktiskt igång värmen i ena badrummet. Första gången sen förra vintern :p
Jösses. Har nog aldrig hört om någon som har så kallt innan, förutom en gång när jag var hos hundarnas uppfödare i Boden en vinter och värmekaminen gick sönder. Här är det 21 grader, men golvet är iskallt så hela rummet känns kallt, med mina mått mätt ;)

Jösses. Har nog aldrig hört om någon som har så kallt innan, förutom en gång när jag var hos hundarnas uppfödare i Boden en vinter och värmekaminen gick sönder. Här är det 21 grader, men golvet är iskallt så hela rummet känns kallt, med mina mått mätt ;)

Nej, jag är nog rätt extrem. Förra vintern, som iofs var en skamligt mild vinter, var värmen igång i badrummen samt golvvärmen i hallen. Ibland var elementet i vardagsrummet igång. I övrigt inga element.
Den här vintern lär bli kallare så det får nog bli fler element igång :crazy:

Jag fryser ihjäl om det är kallare än 22 grader inne :(

Tror att det har att göra med att jag nästan alltid dras med 37.1 i kroppstemp efter att jag började med min nya medicin, normala tempen ligger på 35.6 så det är som att gå runt med konstant feber.

Inte konstigt att man är trött och sliten jämt och ständigt!

Har precis röstat på @Amk och borde gå och lägga mig ... men jag är sugen att se på Paranormal State på sjuan ... men jag ska vakna vid åtta :mad: och börjar bli trött :meh:

Lyckades som tidigare somna till en liten stund, sen vakna jag och nu fryser jag, har lite ont i huvudet och är yr.... men sova nä de går inte -.-

Jag gillar de klassiska italienska utan hamburgare, stekta ägg, kebabsås, pommes frites och andra konstigheter.

Önskar att jag kunde teleportera mig till Pizzeria La Capricciosa vid Piazza di Spagna och inta en klassisk Capricciosa och ett glas Pro Seco utan att bli bedövad av lukten av diverse non-pizza lukter.:d
Det är YUMMY det.

:rofl: Första gången jag såg pommes frites på en pizza var i en liten bergsby uppe i norra Italien. Så de har nog ruckat på normerna längre än avd Sverige har :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka