CHOKLAD PÅ PIZZA, SAAAAAAY WHAAAAAT?!Pratade inte Morgonpasset i P3 om pizzor här om dagen? Tror jag hörde nått om choklad på pizza då. Förutom Nutella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CHOKLAD PÅ PIZZA, SAAAAAAY WHAAAAAT?!Pratade inte Morgonpasset i P3 om pizzor här om dagen? Tror jag hörde nått om choklad på pizza då. Förutom Nutella
Jag har ätit både pizza med vispgrädde (beställdes som "pizza sorpresa" i Italien, nog blev vi överraskade alltid!) och pizza med choklad & marshmallows. Jag tycker inte så mycket om pizza (längre)...
Haha det är ju nästan lite elakt att sätta upp den redanEfter mycket om och men somnade barnet. Skulle kanske inte satt upp den här i sovrummet? https://www.instagram.com/p/-ZctxVDBKi/
Inser också att det inte är någon idé för mig att sätta på tvn igen utan det är nog lika bra att försöka sova själv snart. Har knarkat både Rinexin och Nasonex så om bihålorna sväller ihop igen nu blir jag arg
Jag vet, men jag hade ingenstans att göra av allt annars.Haha det är ju nästan lite elakt att sätta upp den redan
Go' tur til Paris som Arne Treholts fru sa när han skulle åka och blev arresterad på Fornebu.Packar för Parisresan... Kaoz alltså...
Längst norr jag har varit är Longyearbyn på Svalbard och där hade jag gärna stannat lite längre, sååå vackert, det lilla jag hann se. Jag har också varit på Thule, Grönland men jag inte säker på vad som är längst norr. Thule var inte vackert bara vitt vitt vitt och kallt.
La mig precis i en iskall säng
Jag som är uppvuxen i Lappland ser inte det vackra... Min mamma har i flera år försökt övertala mig att åka upp till deras stuga utanför Kvickjock och jag vägrar.
Förstår inte hur man leva utan el, rinnande vatten och utedass. Nej, tack! Utedass har jag fått nog av under mina år i sommarstugan i Tornedalen.
Är du galen? Sängar ska ju vara varma och sköna! Jag fryser som en tok annars Får ligga helt, helt still och rulla ihop mig vid någon hund i hopp om att det ska bli lämplig temperatur snabbt.Det är ju helt underbart!
Jag förstår din inställning till stugan utan vatten, el och utedass men hindrar väl inte att man,som jag, tycker att naturen omkring är vacker. För mig är det två helt olika saker.
Jag är en person som är beroende av ha det bekvämt och jag var den som hade mest synpunkter när vi köpte hytta i norska fjällen. Jag insisterade på bilväg helt fram, el, värme, varmvattensberedare, dusch, innetoa och det fick jag. Men några gånger har jag gett avkall på bekvämligheten för att uppleva något speciellt som vandring på Hardangervidda och skotertur på Finnmark och på Svalbard och det har varit värt det.
Jag har dock aldrig haft sommarstuga utan bekvämlighet, vi hade sommarnöje i Tylösand och där hade vi allt vi hade hemma.