Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min lille busbulle ute i stallet busar för hårt med sin kompis som kommit in med blödande sår på bakbenen två dagar i rad och dessutom totalstrimlat täcke. *suck* Så nu får han testa att gå med surtant och det andra stoet (för den andre valacken är inte snäll till det andra lilla stoet så de kan inte gå ihop och surtant och han är lite för kära i varandra så de får inte heller gå ihop för mig). Alltid är det något.

Vi får inte ha varken diskmaskin eller tvättmaskin i våra lägenheter i vår BRF. Hade varit fint att ha både och skulle jag vilja säga. Även om jag inte haft diskmaskin sen jag bodde hemma hos mina föräldrar och det är måååånga år sen. Men man kan ju drömma om det ändå :angel:

Vi får inte ha varken diskmaskin eller tvättmaskin i våra lägenheter i vår BRF. Hade varit fint att ha både och skulle jag vilja säga. Även om jag inte haft diskmaskin sen jag bodde hemma hos mina föräldrar och det är måååånga år sen. Men man kan ju drömma om det ändå :angel:
Hur kommer det sig att ni inte får ha det i lägenheten?

Hur kommer det sig att ni inte får ha det i lägenheten?
Det står i stadgarna, men det är något med risk för läckor har jag för mig. Nåt sånt, man godkänner ju stadgarna när man flyttar in så det är bara att gilla läget. Men ibland vore det skönt att ha.

Det är ett lite speciellt hus kan man lugnt säga. Men så länge det är lugnt och tyst här så stannar vi :) Har bott här i 6 år nu.

Vad finns det mer för annorlunda pizzor? Stekt ägg på har jag sett.
Över jul vet jag att ett ställe i området har julpizza. Med köttbullar, prinskorv, brunkål, skinka och om det var rödkål? Det lät inte gott i alla fall!
Sen fattar jag inte alla de där pizzorna med typ varenda köttsort man hört talas om på samma pizza. Nu äter jag inte kött så jag kanske är fel målgrupp, men jag förstår inte hur man ska orka pizza med fläskfilé, kebabkött, skinka, bacon och allt vad det nu är på samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?