Fetaost vill du ha. Kalamataoliver med kärnor. Lök som är pålagd i sista minuten så den fortfarande inte är mjuk. Och tomat och färsk vitlök. Massor av kryddor. Och faktiskt extra salt.Vad vill jag ha på min pizza då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fetaost vill du ha. Kalamataoliver med kärnor. Lök som är pålagd i sista minuten så den fortfarande inte är mjuk. Och tomat och färsk vitlök. Massor av kryddor. Och faktiskt extra salt.Vad vill jag ha på min pizza då?
Jag har kapat gamla plank till ved, men BARNET fick bära...Jag bär ved
Hm... Jag gick ut i typ foppatofflor. Fast de heter trädgårdstofflor minsann. Tänkte inte gå så långt ju...Låter som om du behöver skaffa dig bättre skor så att du slipper isbitsfötter
Diskmaskin är heaven... Första gången i mitt 40- åriga liv jag har diskmaskinFy vad jag inte känner mig motiverad... måste diska annars kommer det vara ett diskberg som är omöjligt att bestiga nästa vecka.
Huuuh. Kallt!Hm... Jag gick ut i typ foppatofflor. Fast de heter trädgårdstofflor minsann. Tänkte inte gå så långt ju...
Jag har kapat gamla plank till ved, men BARNET fick bära...
Perfekt present, tycker jag. Det är faktiskt min favoritjulklapp att få.Sitter och sliter mitt hår med att försöka göra den evinnerliga fotokalendrarna våra föräldrar önskar sig varenda år. Jag avskyr att göra dem, men de är väldigt uppskattade så det är roligt att ge bort dem
Har hunnit med ungefär hälften... Men än är dagen inte slut.,Dax att sätta igång dagen.
Ska sätta skydd på utemöblerna för vintern, rensa i garderoberna, betala räkningar, åka till tippen, träna, äta lunch med mamma, göra matlådor, dammsuga, köra tvättmaskin, se Vinterstudion på tv, diska, sjunga,jobba med mitt företag, fixa syhörnan, brodera julgransmattan och så var det ngt mer.
Yes!Huuuh. Kallt!
Baaaaah, fy fan va ja önskar det vore en sån där sak man bara behöver göra en gång i livet... jag ska fanimej spara ihop till en diskmaskin!!Heja heja! Tänk så fint det blir när du är klar sedan!
Jag ska också investera i en, men det kommer ju hela tiden en jäkla massa utgifter i vägen för mina planer... ...snart så...Diskmaskin är heaven... Första gången i mitt 40- åriga liv jag har diskmaskin
Nu vet jag inte var i landet du bor, men ett tips är att kolla på blocket! Här i Sthlm är det inte ovanligt med folk som skänker bort fullt fungerande diskmaskiner för att den de har inte passar in när de ska renovera köket eller liknande.Baaaaah, fy fan va ja önskar det vore en sån där sak man bara behöver göra en gång i livet... jag ska fanimej spara ihop till en diskmaskin!!
Jag var länge motståndare till diskmaskin. Onödigt, tyckte jag. Men så fanns det en i huset jag köpte och det är alltså så himmelskt bekvämt.jag ska fanimej spara ihop till en diskmaskin!!
Jag har redan "fått" en diskmaskin av mamma, men tyvärr kunde jag inte ta den för det finns ingenstans att ha den. Det är en sån diskmaskin där diskmaskin som står på golvet, så nu får jag istället leta efter en bänkdiskmaskin.... suck.Nu vet jag inte var i landet du bor, men ett tips är att kolla på blocket! Här i Sthlm är det inte ovanligt med folk som skänker bort fullt fungerande diskmaskiner för att den de har inte passar in när de ska renovera köket eller liknande.
Jag vet, nu har jag diskat hälften och belönar mig med en skål med popcorn, sen blir det diska resten.Jag var länge motståndare till diskmaskin. Onödigt, tyckte jag. Men så fanns det en i huset jag köpte och det är alltså så himmelskt bekvämt.