Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
fick bli: Tomatsås, Ost, Skinka, Kebabkött, Ananas, Champinjoner (färska), Svartpeppar, Kebabsås stark (i burk).

Skippade pommes, det brukar vara så svårt att vika ihop pizzan med pommes på :laugh:
Nu ska jag vänta i evigheter och svära över hur lång tid det tar för pizzan att levereras....

Sitter och sliter mitt hår med att försöka göra den evinnerliga fotokalendrarna våra föräldrar önskar sig varenda år. Jag avskyr att göra dem, men de är väldigt uppskattade så det är roligt att ge bort dem :)
Perfekt present, tycker jag. Det är faktiskt min favoritjulklapp att få.

Tänker varje år att jag också ska göra en, men det blir aldrig av :(

Dax att sätta igång dagen.
Ska sätta skydd på utemöblerna för vintern, rensa i garderoberna, betala räkningar, åka till tippen, träna, äta lunch med mamma, göra matlådor, dammsuga, köra tvättmaskin, se Vinterstudion på tv, diska, sjunga,jobba med mitt företag, fixa syhörnan, brodera julgransmattan och så var det ngt mer.

:crazy:
Har hunnit med ungefär hälften... Men än är dagen inte slut.,

Baaaaah, fy fan va ja önskar det vore en sån där sak man bara behöver göra en gång i livet... jag ska fanimej spara ihop till en diskmaskin!!
Nu vet jag inte var i landet du bor, men ett tips är att kolla på blocket! Här i Sthlm är det inte ovanligt med folk som skänker bort fullt fungerande diskmaskiner för att den de har inte passar in när de ska renovera köket eller liknande.

Jag är rädd att jag inte kommer rymma min bänkdiskmaskin då jag flyttar, mitt liv kommer gå under!
Får typ leva på icas salladsbar och pizzerian mitt emot så jag aldrig behöver diska :eek:

Nu vet jag inte var i landet du bor, men ett tips är att kolla på blocket! Här i Sthlm är det inte ovanligt med folk som skänker bort fullt fungerande diskmaskiner för att den de har inte passar in när de ska renovera köket eller liknande.
Jag har redan "fått" en diskmaskin av mamma, men tyvärr kunde jag inte ta den för det finns ingenstans att ha den. Det är en sån diskmaskin där diskmaskin som står på golvet, så nu får jag istället leta efter en bänkdiskmaskin.... suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka