Det lät som en bra idé! Kanske oxå borde?Mår fortfarande blä så nu ringde jag och beställde pizza.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät som en bra idé! Kanske oxå borde?Mår fortfarande blä så nu ringde jag och beställde pizza.
Jag bor bara 50 m från pizzerian så det är verkligen enklaste utvägen för migDet lät som en bra idé! Kanske oxå borde?
gör jag oxå snart, men till dess så finns onlinepizza, då får man den hemkört såklart betydligt dyrare dockJag bor bara 50 m från pizzerian så det är verkligen enklaste utvägen för mig
Tinar mina isbitar till fötter framför kaminen. Har släpat hem stora tallgrenar från grannens nyhuggna skog. Getterna blir så glada att få gnaga av barken. Men mina fötter lider.
Apropå kamin och elda: Är det någon som har provat sådana här loggs? Det verkar så praktiskt när man har bråttom och inte hinner fylla på ved hela tiden. Är det så bra som det verkar?
Vad vill jag ha på min pizza då?
Tinar mina isbitar till fötter framför kaminen. Har släpat hem stora tallgrenar från grannens nyhuggna skog. Getterna blir så glada att få gnaga av barken. Men mina fötter lider.
Apropå kamin och elda: Är det någon som har provat sådana här loggs? Det verkar så praktiskt när man har bråttom och inte hinner fylla på ved hela tiden. Är det så bra som det verkar?
Heja heja! Tänk så fint det blir när du är klar sedan!Disken nästa.... suck...