Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft katterapi/hundterapi med hundar och gått en härlig långpromis i vit gnistrande skog och väl hemma är hundarna fortfarande rena :love: Älskar minusgrader! :bow:

Nu sitter jag och äter min wok med lax och den blev så där farligt god att jag inte kan sluta äta den trots att jag var mätt för länge sen :o :p

atns6o.jpg

Julklappen till pappa och hans fru är klar :) Synd jag inte har mer av det där tyget, det räckte precis till det jag skulle göra! Hade kunnat tänka mig ett sånt set själv också :)

Lämnade A hos farmor och farfar imorse och sen åkte jag och mamma till en massa olika affärer. Tog ett bad när jag kom hem men somnade bara :o så nu ha jag avancerat till sängen tillsammans med lite glögg och naturgodis. Gissar att A äter middag hos f o f också så hon kommer nog inte förrän om några timmar. Dagen roligaste nyhet är iaf att f o f ska på information om nya lägenheter som byggs i ett fd servicehus, och det ligger bara 350 m från oss! Fatta vilken tillgång det skulle bli för A att ha både f o f och m o m så nära :)

Hittar inte min varma mössa.
Panik....har ont av kyla ju...
Varför är man så duktig på att städa undan sånt man behöver för

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka