Är den intressant?Jag håller precis på och skriver en recension om All Quiet on the Western Front, den handlar om en tysk soldat under första världskriget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den intressant?Jag håller precis på och skriver en recension om All Quiet on the Western Front, den handlar om en tysk soldat under första världskriget.
Är den intressant?
Låter betydligt intressantare än alla WOHOOOO vi är skitbra vi vann kriget!Ja, den är annorlunda från många andra krigshistorier (som mer handlar om hur fantastiskt det går). Den här följer livet mer hur det var antar jag (typ ligga i en lerig trench i flera dagar med knappt någon mat). Det är mindre fokus på själva kriget liksom utan visar på hur obetydlig en individuell soldat egentligen är.
Ja, fast det behövs mindre soldater.
Jag håller precis på och skriver en recension om All Quiet on the Western Front, den handlar om en tysk soldat under första världskriget.
Jag ville att du skulle sy dom
Usch så där huvudvärk är verkligen inte kul. Har du testat att skölja näsan? Jag kan uppleva att det hjälper ibland.Vaknade med huvudvärk igen får ta vägen förbi föräldrarna och hämta upp mer Rinexin tror jag för huvudvärken beror helt klart på bihålorna.
Fyfan. Höll han tyst sedan?På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd
På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd