Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är den intressant?

Ja, den är annorlunda från många andra krigshistorier (som mer handlar om hur fantastiskt det går). Den här följer livet mer hur det var antar jag (typ ligga i en lerig trench i flera dagar med knappt någon mat). Det är mindre fokus på själva kriget liksom utan visar på hur obetydlig en individuell soldat egentligen är.

Ja, den är annorlunda från många andra krigshistorier (som mer handlar om hur fantastiskt det går). Den här följer livet mer hur det var antar jag (typ ligga i en lerig trench i flera dagar med knappt någon mat). Det är mindre fokus på själva kriget liksom utan visar på hur obetydlig en individuell soldat egentligen är.
Låter betydligt intressantare än alla WOHOOOO vi är skitbra vi vann kriget!

Diva driver mig till vansinne. Klockan ar kvart i nio (pa kvallen) och lilla froken ar trott och KRAVER att jag genast reser mig och tar fram hennes bur sa hon kan sova.:meh: Jag star inte ut manga fler sekunder ... sa det ar bast jag fixar sangen for henne.

Vaknade med huvudvärk igen :( får ta vägen förbi föräldrarna och hämta upp mer Rinexin tror jag för huvudvärken beror helt klart på bihålorna.

Dax att sätta igång dagen.
Ska sätta skydd på utemöblerna för vintern, rensa i garderoberna, betala räkningar, åka till tippen, träna, äta lunch med mamma, göra matlådor, dammsuga, köra tvättmaskin, se Vinterstudion på tv, diska, sjunga,jobba med mitt företag, fixa syhörnan, brodera julgransmattan och så var det ngt mer.

:crazy:

Vaknade med huvudvärk igen :( får ta vägen förbi föräldrarna och hämta upp mer Rinexin tror jag för huvudvärken beror helt klart på bihålorna.
Usch så där huvudvärk är verkligen inte kul. Har du testat att skölja näsan? Jag kan uppleva att det hjälper ibland.

Trist med blött snöblandat regn i stallet imorse. I Lund, en mil bort, hade det tydligen snöat riktigt snö. Orättvist!
Den vägen jag körde innebar högre risk för vattenplaning än för halka :mad:

På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd :banghead::banghead::banghead:

På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd :banghead::banghead::banghead:
Fyfan. Höll han tyst sedan?

:bow: :bow: :bow:

Några idioter bakom mig kom med inte så charmiga kommentarer om invandrare när SD hade torgmöte i stan. Jag vände mig om och bad dem hålla sin dynga för sig själva och det blev tyst :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst