Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det snöar i skåne (enligt fb) Måste titta ut om det snöar här med.
Ja jag såg nån i Hörby området skrev om det i em, nu skrev farmor om det i ljungbyhed... Kunde dock inte se nått när jag tittade ut... det FÅR INTE komma snö här, inte så det ligger kvar iaf, jag tänkte ju åka till Ikea imorgon Och nej, jag har inte satt på vinterdäck än, är inplanerat nästa helg juDet har snöat sen i eftermiddags i Malmö-regionen
Ja jag såg nån i Hörby området skrev om det i em, nu skrev farmor om det i ljungbyhed... Kunde dock inte se nått när jag tittade ut... det FÅR INTE komma snö här, inte så det ligger kvar iaf, jag tänkte ju åka till Ikea imorgon Och nej, jag har inte satt på vinterdäck än, är inplanerat nästa helg ju
Va?Jäkla vilket liv tomten för när han är full!
Aha..Dom har maskeradparty i den sk gemensamhetslokalen som ligger vägg i vägg med min och jag såg tomten där inne!
Jag tror en av maskeraddeltagarna är utklädd till tomte
Jag tror en av maskeraddeltagarna är utklädd till tomte
Nä inte utklädd. Tomten är tomten. Det fattar du välJag tror en av maskeraddeltagarna är utklädd till tomte
Edit: attans, jag var sen på't
Efter att ha insett att jag är ensam om att vara vaken härhemma bytte jag från en förskräcklig tråkig actionrulle till en 2 timmars dokumentär om uppkomsten av modern rättsmedicin. Betydligt intressantare.
Vad lyssnar du på för bok?Dags för sängen med en ljudbok som sällskap, God Natt!