Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har snöat sen i eftermiddags i Malmö-regionen :)
Ja jag såg nån i Hörby området skrev om det i em, nu skrev farmor om det i ljungbyhed... Kunde dock inte se nått när jag tittade ut... det FÅR INTE komma snö här, inte så det ligger kvar iaf, jag tänkte ju åka till Ikea imorgon :mad: Och nej, jag har inte satt på vinterdäck än, är inplanerat nästa helg ju :arghh:

Ja jag såg nån i Hörby området skrev om det i em, nu skrev farmor om det i ljungbyhed... Kunde dock inte se nått när jag tittade ut... det FÅR INTE komma snö här, inte så det ligger kvar iaf, jag tänkte ju åka till Ikea imorgon :mad: Och nej, jag har inte satt på vinterdäck än, är inplanerat nästa helg ju :arghh:

Det är härnere ingen fara att köra med sommardäck :angel:

Btw så lär jag prata med min kvartersvärd på måndag om dessa fester och ifrågasätta hur mycket och hur länge jag ska stå ut med deras festande i lokalen.

Börjar bli måttligt less på detta....

Kvällens stora fråga: Ska jag se ett serieavsnitt till? Eller ska jag vara förnuftig och sova? ÄR ju rätt trött egentligen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 011
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023