Det kan nog jag vara skyldig tillVilket underbart uttryck, hur kom du på det?
(Min highlight)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan nog jag vara skyldig tillVilket underbart uttryck, hur kom du på det?
(Min highlight)
Men tyst!
Satan i gatan vad gott det lät!
Önskar att jag hade haft lite glass
Jag anade detTörs jag skriva att det var underbart gott
Kreativiteten länge leveDet kan nog jag vara skyldig till
Ja det var @Ninnurur som kom på det nån tråd sen, kan det vart 7an? Jag kommer dock inte ihåg om jag frågade efter vad dom skulle kallas eller om det efterfrågades att jag skulle sy dom...Vilket underbart uttryck, hur kom du på det?
(Min highlight)
Jag ville att du skulle sy domJa det var @Ninnurur som kom på det nån tråd sen, kan det vart 7an? Jag kommer dock inte ihåg om jag frågade efter vad dom skulle kallas eller om det efterfrågades att jag skulle sy dom...
Törs jag skriva att det var underbart gott
Jag undrar hur mycket man vågar tro på sånna där tester man kan göra online "för att se vilken disney karaktär man är"... jag fick Ior... känner inte alls igen mig... frågorna kändes jättekonstiga "är du lång? Ja" men Ior är inte lång så hur går det ihop??
Jo självklart stämmer de testerna..Jag undrar hur mycket man vågar tro på sånna där tester man kan göra online "för att se vilken disney karaktär man är"... jag fick Ior... känner inte alls igen mig... frågorna kändes jättekonstiga "är du lång? Ja" men Ior är inte lång så hur går det ihop??
Jag ville ju bli Darth Vader nu när Star Wars blivit uppköpt av Disney, fan... min stora dröm krossad nu juee.Jo självklart stämmer de testerna..
De är utprövade enligt vetenskap, inom Disney- vetenskap,,
Jo jag vet, men ibland är det kul att göra dom för skojs skull för att fördriva tiden lite och se vad de ger.Dom kan man inte tro på
Det är som att tro på testerna man gjorde i Frida tidningarna när man var liten, jag skulle bli 5 barns mor och bo på landet med min man sedan 20 år tillbaka vid detta laget.
Jag sitter med ett barn, en katt, en hund, en särbo och en lgh mitt i stan
Undrar vad man ska svara på frågorna för att bli Darth..Jag ville ju bli Darth Vader nu när Star Wars blivit uppköpt av Disney, fan... min stora dröm krossad nu juee.
Undrar vad man ska svara på frågorna för att bli Darth..
Vågar inte tänka på det..