Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså- vad snopet!
Jag var övertygad att jag satt igång tvättmaskinen och att jag hörde den.
Men märkte nyss att den inte gått igång alls..
Har jag hört i syne? :cautious:

Jag undrar hur mycket man vågar tro på sånna där tester man kan göra online "för att se vilken disney karaktär man är"... jag fick Ior... känner inte alls igen mig... frågorna kändes jättekonstiga "är du lång? Ja" men Ior är inte lång så hur går det ihop?? :confused: :confused:

Jag undrar hur mycket man vågar tro på sånna där tester man kan göra online "för att se vilken disney karaktär man är"... jag fick Ior... känner inte alls igen mig... frågorna kändes jättekonstiga "är du lång? Ja" men Ior är inte lång så hur går det ihop?? :confused: :confused:

:laugh: Dom kan man inte tro på :D

Det är som att tro på testerna man gjorde i Frida tidningarna när man var liten, jag skulle bli 5 barns mor och bo på landet med min man sedan 20 år tillbaka vid detta laget.

Jag sitter med ett barn, en katt, en hund, en särbo och en lgh mitt i stan :rofl:

Jo självklart stämmer de testerna..
De är utprövade enligt vetenskap, inom Disney- vetenskap,,:p

:laugh: Dom kan man inte tro på :D

Det är som att tro på testerna man gjorde i Frida tidningarna när man var liten, jag skulle bli 5 barns mor och bo på landet med min man sedan 20 år tillbaka vid detta laget.

Jag sitter med ett barn, en katt, en hund, en särbo och en lgh mitt i stan :rofl:
Jo jag vet, men ibland är det kul att göra dom för skojs skull för att fördriva tiden lite och se vad de ger. :p

Körde nått "vilka är de 7 bästa anledningar att dejta dig"

Har en fin röv
Är en naturlig skönhet
Dyker upp med blommor
Ser helt enkelt fantastisk ut
Lagar godast lasagne
Är stark och stadig
Har magiska händer

Yeaaaah right! Fast lagade faktiskt Lasagne i onsdags och den blev ju god!
Stark och stadig njaeeee!! pratade inte alls igår med sjukgymnasten hur vi skulle stärka min kropp och göra den stabilare :angel:

Tittar på Downtown Abbey och tycker synd om Mrs Hughes och Mr Barrow - lustigt att de bådas problem bottnar i Mr Carson .. :cautious: den surapan :laugh::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 011
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023