Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag sitter och skriver med på hp, han verkar vettig men är antagligen inte rätt för mig.Jag "tindrar" - alltså swipar på tinder
Äsch nu ska du inte vara sån! *säger hon som sveper höger på 5/100 typ..*Och jag sitter och skriver med på hp, han verkar vettig men är antagligen inte rätt för mig.
Tror han vill ha barn NU, vilket jag verkligen inte vill ha! Och han bor typ två timmar bort och nu är jag trött på att flytta.Äsch nu ska du inte vara sån! *säger hon som sveper höger på 5/100 typ..*
Oj nä nu är väl lite väl tidigt Fast, vem säger att inte han kan flytta på sig? Eller är han sån som tvärvägrar att göra det?Tror han vill ha barn NU, vilket jag verkligen inte vill ha! Och han bor typ två timmar bort och nu är jag trött på att flytta.
Tror han inte vill flytta på sig, han skall köpa hus! Jag kan flytta på mig, men jag vet inte om jag vill det just nu och ditt han bor.Oj nä nu är väl lite väl tidigt Fast, vem säger att inte han kan flytta på sig? Eller är han sån som tvärvägrar att göra det?
Aha. Ja det är väl bara att vänta och se. Jag hade inte stressat på bara för att han vill slå sig till ro om jag var duTror han inte vill flytta på sig, han skall köpa hus! Jag kan flytta på mig, men jag vet inte om jag vill det just nu och ditt han bor.
Har jag varit singel i 25 år, kan jag vara det något år till om det behövsAha. Ja det är väl bara att vänta och se. Jag hade inte stressat på bara för att han vill slå sig till ro om jag var du