Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att Sverigequizen ska starta och försöker fylla i en lista till dagis. De vill veta hur Mathilde ska gå där över jul-nyår-trettonhelgerna. Julveckan är jag ledig = Mathilde ledig. Nyårsveckan är hon hos sin pappa = Mathilde ledig. Trettonhelgsveckan är desto svårare. Jag går i disp-schemat vilket innebär att jag vet vilka dagar som är arbetsdagar men inte tiderna. (Med undantag för streckdagar som är lediga men fram till klockan 15.00 arbetsdagen före kan bytas till arbetsdag.)

Måndagar i sitt esse, idag rymde glaset till solglasögonen, blir till att besöka optikern snart och få dom lagade...
12285577_1141134029250775_1714606548_n.jpg

Tror han vill ha barn NU, vilket jag verkligen inte vill ha! Och han bor typ två timmar bort och nu är jag trött på att flytta.
Oj nä nu är väl lite väl tidigt :eek: Fast, vem säger att inte han kan flytta på sig? Eller är han sån som tvärvägrar att göra det? :meh:

Oj nä nu är väl lite väl tidigt :eek: Fast, vem säger att inte han kan flytta på sig? Eller är han sån som tvärvägrar att göra det? :meh:
Tror han inte vill flytta på sig, han skall köpa hus! Jag kan flytta på mig, men jag vet inte om jag vill det just nu och ditt han bor.

HAHA! Säkert att jag kommer svara :p

My name is Denis Ariba Oyekan personal lawyer to Michael XXXXXX, who died as a result of auto accident (May his soul rest in peace).I hereby seek your consent to present your name to Michael's bank to stand as the next of kin to my late client and inherit the money with me through my assistance. The money value at 9.6 million dollars was deposited by Michael before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.

Regards,

Denis Ariba.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka