Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag sitter och skriver med på hp, han verkar vettig men är antagligen inte rätt för mig.
Hatar då man hittar folk som verkar vettiga men det är ändå något som bara njaaee.... sitter och skriver med en från boden, vid gränsen mellan västerbotten och norrbotten så protesterar jag, överväger flytt till Los Angeles, såg att dom skulle ha 27+ idag det kändes bra lämpligare än vårat -10

Äsch nu ska du inte vara sån! *säger hon som sveper höger på 5/100 typ..*
Då jag skaffade tinder så trodde jag typ alla såg vilka man gillat, eller dom man gillat iallafall så tryckte bara nej nej nej nej nej så var jag sen tvungen att göra nytt konto då grabbarna tog slut och jag fattade hur det funkade :angel:

Gick igenom bilder från i somras och måste nog säga att det här är en av de bästa jag tagit, både motiv och teknikmässigt! :love:
IMG_3087.jpg

Hatar då man hittar folk som verkar vettiga men det är ändå något som bara njaaee.... sitter och skriver med en från boden, vid gränsen mellan västerbotten och norrbotten så protesterar jag, överväger flytt till Los Angeles, såg att dom skulle ha 27+ idag det kändes bra lämpligare än vårat -10

Då jag skaffade tinder så trodde jag typ alla såg vilka man gillat, eller dom man gillat iallafall så tryckte bara nej nej nej nej nej så var jag sen tvungen att göra nytt konto då grabbarna tog slut och jag fattade hur det funkade :angel:
Jag kan tycka det är lite jobbigt att man inte kan se vilka man själv har gillat, inte förrän man har fått en matchning.
Vilket jag precis fick *tjohoo* :p
Jag är inte nå vidare fotogenisk, så sånna här appar är egentligen inte nå höjdare för en annan :meh:

Jag kan tycka det är lite jobbigt att man inte kan se vilka man själv har gillat, inte förrän man har fått en matchning.
Å så kommer det upp folk som troligast har gjort ett nytt konto och man kommer inte på om man har gillat dom tidigare

jag fattar inte grejen med superlike

Fattar inte vad som är fel på mina grannar ibland låter det som värsta tokvrålet, överväger om någon har en fågel... jag hatar fåglar!

Å så kommer det upp folk som troligast har gjort ett nytt konto och man kommer inte på om man har gillat dom tidigare

jag fattar inte grejen med superlike
Jag har inte vågat prova superlike än, vet inte nå vad det innebär... Och nu hänger sig Tinder bara för att jag vill in å titta på snyggingen som jag hade matchas med...

Jag känner mig gnällig som en man men jag har fan ont :arghh:

Jaja, det blir veden imorgon istället för idag (för idag hade jag dött om jag försökt lyfta något :meh:).

Vilket jag precis fick *tjohoo* :p
Jag är inte nå vidare fotogenisk, så sånna här appar är egentligen inte nå höjdare för en annan :meh:
Jag har precis fått veta att jag som är så snygg, att killarna inte slänger sig efter mig. Känner mig inte speciellt snygg...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur