Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner likadant med min lilla kille, tyvärr har jag katt och dom tycker inte om att gå på samma låda :angel:
min äldre hund "gick på lådan" då min mosters katt var här då dom var på semester, med "gick på lådan" syftar jag på "åh luktar spännande bäst att lyfta benet mot den"

Han var inte på plus då :banghead:

den lilla blev adopterad av den katten och är bästis med morsans kattunge som är 2 veckor yngre :love:

min äldre hund "gick på lådan" då min mosters katt var här då dom var på semester, med "gick på lådan" syftar jag på "åh luktar spännande bäst att lyfta benet mot den"

Han var inte på plus då :banghead:

den lilla blev adopterad av den katten och är bästis med morsans kattunge som är 2 veckor yngre :love:

Oh en sådan hund vill jag ha! Jag tycker inte om att rasta den lille i detta väder!

Men katten "min hund" lär väl vilka hädan snart :cry: och vi lär alla sörja när den personligheten går vidare för jag har aldrig haft en sådan katt och kommer nog aldrig att får det heller :(

Han är mer hund än katt!!!

Jag har druckit öl idag :rofl: en helt vanlig måndag :angel:

12244650_10156252674600181_1821631166628007433_o.jpg

Tydligen ska jag stå för att vara hans rumpstöd hela natten

nakenfisen sover i stort sett alltid under mitt täcke, tryckt mot mig trots 180 säng.... minstingen han får sova i sin egen säng på golvet efter ett antal olyckor i sängen

HAHA! Säkert att jag kommer svara :p

My name is Denis Ariba Oyekan personal lawyer to Michael XXXXXX, who died as a result of auto accident (May his soul rest in peace).I hereby seek your consent to present your name to Michael's bank to stand as the next of kin to my late client and inherit the money with me through my assistance. The money value at 9.6 million dollars was deposited by Michael before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.

Regards,

Denis Ariba.

:rofl: Min ex-svärsyster jobbar faktist med att leta rätt på arvingar. Faktist jag tror inte det brukar vara några större belopp särskilt ofta och de ser nog lite mer seriösa ut om de nu skickar ett e-mail.

överväger att försöka sova och ställa väckarklockan på typ 12-1 nått och sen försöka hålla mig vaken tills ikväll..

eller bara vara vaken tills ikväll och sova då... nepp har inte sovit inatt, min dygnsrytm suger! Sa jag att jag vaknade kl 16 igår? :banghead:

Helt otroligt att man går dit för man har ont och dom ska fixa det onda, kommer ut och känner sig överkörd 3 gånger om :angel:

min kropp brukar låta som bubbelplast :up:

Samma här och han låter så glad när han får mig att knaka... :cautious:

Allvarligt, han är helt underbar :D han kommer från byn så jag har känt honom jättelänge plus att han vet att jag tål rätt mycket och är beredd att stå ut för att bli bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka