Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om man kunde lära hundarna att gå på kattlåda och motionera på löpband, isåfall hade jag inte gått ut fören i mitten av maj
Ja det har jag . Ju lägre luftfuktighet desto bättre fungerar lederna, om det är varmt eller kallt har mindre betydelse faktiskt. Det är väderomslag och hög luftfuktighet som är eländes bovar
min äldre hund "gick på lådan" då min mosters katt var här då dom var på semester, med "gick på lådan" syftar jag på "åh luktar spännande bäst att lyfta benet mot den"Känner likadant med min lilla kille, tyvärr har jag katt och dom tycker inte om att gå på samma låda
min äldre hund "gick på lådan" då min mosters katt var här då dom var på semester, med "gick på lådan" syftar jag på "åh luktar spännande bäst att lyfta benet mot den"
Han var inte på plus då
den lilla blev adopterad av den katten och är bästis med morsans kattunge som är 2 veckor yngre
Nakenhundar är bra, dom vill in fortOh en sådan hund vill jag ha! Jag tycker inte om att rasta den lille i detta väder!
Nakenhundar är bra, dom vill in fort
håller upp ryssen med ena handen för han absolut ska ligga med framdelen enbart i sängen
HAHA! Säkert att jag kommer svara
My name is Denis Ariba Oyekan personal lawyer to Michael XXXXXX, who died as a result of auto accident (May his soul rest in peace).I hereby seek your consent to present your name to Michael's bank to stand as the next of kin to my late client and inherit the money with me through my assistance. The money value at 9.6 million dollars was deposited by Michael before his death. Kindly get back to me if you want more details about this case.
Regards,
Denis Ariba.
Nä, men jag tänkte vi kunde skicka till dig
Oh no!
Gnällig som en man!
Är du förkyld!
Helt otroligt att man går dit för man har ont och dom ska fixa det onda, kommer ut och känner sig överkörd 3 gånger omNä, varit hos naprapaten...
Helt otroligt att man går dit för man har ont och dom ska fixa det onda, kommer ut och känner sig överkörd 3 gånger om
min kropp brukar låta som bubbelplast