Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska käka lite godis, kolla räkningar, fixa papperna på kontoret och se på Beck. Blir väl att fortsätta tvätta handdukar, men torktumlaren och tvättmaskinen går på samma propp så de kan inte köras samtidigt
Min Rally-Ruben gick inte igenom besiktningen Och resten av dagen bjuder på typ 1000 maskiner tvätt, vilket jävla party
Definitivt! Frågan är, blir det lusseglögg, hjortronglögg, blossas ljusa eller mörka? Eller rent av kullaglögg? Åh, alla dessa beslut.Ta lite glögg?
Definitivt! Frågan är, blir det lusseglögg, hjortronglögg, blossas ljusa eller mörka? Eller rent av kullaglögg? Åh, alla dessa beslut.
Jag gillar bukes inställning till glögg(och vin )!Jag förstår inte frågan? Svaret är givetvis alla
Men jag rekommenderar en i taget, tror inte att det är så najs att blanda dem?Jag gillar bukes inställning till glögg(och vin )!
Men jag rekommenderar en i taget, tror inte att det är så najs att blanda dem?
Glögg är ju för övrigt vinterns vin och en ursäkt att dricka vin oftare
Men så tråkigt att höra... Antar att det handlar om den lilla brandmannen?Lunchar med hundarna. Trevligt sällskap eftersom de är tysta och sover
Hundflickan anpassar sig fantastiskt bra, vilket är tur för hennes matte ringde nyss och det var inte goda nyheter därifrån och hundflickan stannar nog ett bra tag framöver.
Ja, det är den lilla brandmannenMen så tråkigt att höra... Antar att det handlar om den lilla brandmannen?
Håller alla tummar jag kan!Ja, det är den lilla brandmannen
Jag hade lätt haft den! Sitter ju på en mansdominerad plats där det tidigare ofta förekom liknande med ännu mer lättklädda tjejer Så den hade passat in! Men jag är lite för snål för att köpa en självKan man ha denna kalendern på jobbet? http://ponnymamman.se/webbshop/
Kan man ha denna kalendern på jobbet? http://ponnymamman.se/webbshop/
Vad fint av dig, det kan hon behöva!Håller alla tummar jag kan!