Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska käka lite godis, kolla räkningar, fixa papperna på kontoret och se på Beck. Blir väl att fortsätta tvätta handdukar, men torktumlaren och tvättmaskinen går på samma propp så de kan inte köras samtidigt :)

Samma här med tvättmaskin och tumlare. Glömde det senast jag tvättade men kom på det innan det hann hända nåt:o

Trevlig morgon med utsläpp i stallet följt av en sväng till Lund och Biltema. Köpte ny bädd till hunden, ett extra halstäcke till C-ponnyn och krokar att sätta upp i hagen så hönäten kan hängas upp nu när det börjar bli blött. Mathilde fick välja krokar så hon valde en lila och en rosa :D

Lunchar med hundarna. Trevligt sällskap eftersom de är tysta och sover:D
Hundflickan anpassar sig fantastiskt bra, vilket är tur för hennes matte ringde nyss och det var inte goda nyheter därifrån och hundflickan stannar nog ett bra tag framöver.

Lunchar med hundarna. Trevligt sällskap eftersom de är tysta och sover:D
Hundflickan anpassar sig fantastiskt bra, vilket är tur för hennes matte ringde nyss och det var inte goda nyheter därifrån och hundflickan stannar nog ett bra tag framöver.
Men så tråkigt att höra... Antar att det handlar om den lilla brandmannen? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur