Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Ness om du är rastlös imorgon kan du få hänga med en vända till Ikea i Älmhult :p Ska gå lite tidigare från praktiken tänkte jag, runt fyra tiden och åka då.

@Trott Åh vad snällt, Ikea är nice! Är det ikean som är närmst här?
Tyvärr har jag skola till 17.00 imorgon. Inget som går att strunta i heller då det är obligatoriskt.

@Trott Åh vad snällt, Ikea är nice! Är det ikean som är närmst här?
Tyvärr har jag skola till 17.00 imorgon. Inget som går att strunta i heller då det är obligatoriskt.
Japp, Älmhult är närmast, och dom har Ikea Fynd :p Hel butik med nedsatta varor, jag fyndade min divansoffa i skinn, 4500 kr, halva priset var det på den :d
Vill du med så kan jag vänta till kl 17 :) Bara jag hinner upp innan halv sju, behöver in på Ittilla Outleten med, köpa en julklapp till mamma, och dom stänger kl 19 :)

Packat ihop lite paket som ska skickas, som jag sålt på tradera. Funderar att gå in på Netto och köpa godis när jag ändå är där och skickar paketen (schenker har sitt ombud vid netto). Sjukt godissugen...

@Trott :eek: Ikea fynd! Låter asnice.
Tror inte jag kommer att palla följa med. Dom långa dagarna brukar nämligen sluta med ett redigt huvudvärksanfall och min hund vill nog inte vara ensam på kvällen.
Följer gärna med en annan gång om du skall dit. :)

Väntar på att barnet ska somna och funderar på vad jag ska göra sen. Har energi till att ta fram jullådan, men har lovat A att vi ska pynta tillsammans imorgon. Kan iofs byta gardiner i köket i förväg.

@Trott :eek: Ikea fynd! Låter asnice.
Tror inte jag kommer att palla följa med. Dom långa dagarna brukar nämligen sluta med ett redigt huvudvärksanfall och min hund vill nog inte vara ensam på kvällen.
Följer gärna med en annan gång om du skall dit. :)
Japp :) Ibland är det inte mycket att hurra för, men vissa gånger kan man göra riktigt bra fynd. Ingen fara, jag förstår! Vet själv hur det är att ha långa dagar! :) Får se när det blir nästa vända, så kan jag hojta till :)

Inser att de där med att stanna är något som lillfjompen där behöver träna på, matte har ju gott godis och en rolig klicker och då duger det bra att vara som en igel på matte :D

Blev inga gardiner. Har både en hissgardin och en kappa och jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska sätta upp. Inte heller för om jag ska ha den ratade i nåt annat fönster? Suck!

Känner att jag äntligen(!) fått något vettigt gjort under dagen. Kunde dessutom gå en promenad i favoritskogen med hundarna efter jobbet, för första gången på otroligt länge.

Nu är några tvättmaskiner igång och jag funderar på hur vettigt det är att dricka 5 stora koppar te på en kväll.. Har redan druckit två stora koppar te men är sugen på mycket mer :D

Borde verkligen fortsätta plugga..Men orkar inte!
Dagar som dessa saknar jag verkligen att jobba.. då kunde man bara slappa i soffan när man väl kom hem:p

Det luktar brysselkål i hela lägenheten, mycket gott men nu när den blivit uppäten får lukten gärna avta. Funderar på att vädra, men då kommer det in iskall regnvind istället. Ah. Dessa svåra predikament...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka