Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha idag har jag lärt mig något nytt! Kollade upp en adress på hitta.se och då stod det så här om orten adressen låg i:
Livsstil i den här delen av Ljungbyhed
Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 20 960 kr vilket är 26% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är krukväxter, lösa korsord eller sudoku, arbeta i trädgården. Valdistriktet röstar vänster och SD får 103% fler röster än rikssnitt.

:laugh::rofl:

Hahah, nu var jag tvungen att kolla området som jag bor i.
Singelhushåll och sambor, 65+ (bor granne med seniorbostäder :D ), intresserade av tv-spel, bantningsprodukter, hårvård, astrologi och skönhetsvård. Medelinkomst 27859kr/mån. Vanligaste bilarna, Volkswagen, Toyota och Volvo.

Måste kolla morsans hem också...
Singelhushåll och sambor, 50-64år. Intrsserade av astrologi, utrikespolitik, andra länders kulturer, skönhetsvård, foto/film. Medelinkomst 18975kr/mån.
Vanligaste bilarna: Volvo, Opel, Mercedes.

Lite skillnad med ett område jag jobbar i...
Gifta par 35-49år. Intresserade av: semestra utomlands, utförsåkning, styrketräning, näringsliv och samhällsekonomi.
Medelinkomst 40417kr/mån. Vanligaste bilarna: Volvo, BMW, Volkswagen. (Förvånad över att inte Audi och Mercedes står med, jag ser måååånga sådana i det området).
De har också 122% fler röster på FP än genomsnittet :p

Hahah, nu var jag tvungen att kolla området som jag bor i.
Singelhushåll och sambor, 65+ (bor granne med seniorbostäder :D ), intresserade av tv-spel, bantningsprodukter, hårvård, astrologi och skönhetsvård. Medelinkomst 27859kr/mån. Vanligaste bilarna, Volkswagen, Toyota och Volvo.

Måste kolla morsans hem också...
Singelhushåll och sambor, 50-64år. Intrsserade av astrologi, utrikespolitik, andra länders kulturer, skönhetsvård, foto/film. Medelinkomst 18975kr/mån.
Vanligaste bilarna: Volvo, Opel, Mercedes.

Området domineras av singelhushåll och sambor, 50-64. Medelinkomsten är 20 644 kr vilket är 27% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är vidareutbildning/gå på kurser, spela dataspel/tv-spel, följa populära tv-serier. Valdistriktet röstar borgerligt och FP får 39% fler röster än rikssnitt.

Här verkar ingen äga en bil :rofl: Men det är underligt att det är så låg inkomst eftersom jag bor så centralt!

Fast detta är nog det bästa med att bo här:

Inom en km finns nio pizzerior, åtta förskolor, 21 skolor, 16 matbutiker! Det är dessutom mycket bra mobiltäckning (4G).

Jag har radiomaster på hustaket så det borde vara bra täckning.... Man behöver aldrig gå hungig, finns massor med pizzerior i närheten,

Området domineras av singelhushåll och sambor, 50-64. Medelinkomsten är 20 644 kr vilket är 27% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är vidareutbildning/gå på kurser, spela dataspel/tv-spel, följa populära tv-serier. Valdistriktet röstar borgerligt och FP får 39% fler röster än rikssnitt.

Här verkar ingen äga en bil :rofl: Men det är underligt att det är så låg inkomst eftersom jag bor så centralt!

Fast detta är nog det bästa med att bo här:

Inom en km finns nio pizzerior, åtta förskolor, 21 skolor, 16 matbutiker! Det är dessutom mycket bra mobiltäckning (4G).

Jag har radiomaster på hustaket så det borde vara bra täckning.... Man behöver aldrig gå hungig, finns massor med pizzerior i närheten,
Meh, sådan info fick inte jag fram! Fick inte fram det direkt i textform heller för den delen, inte som någon löpande text utan mer faktaruta med lösa ord i.

Funderar på vad jag vill jobba med eller i första hand plugga till och sen jobba med och som kroppen håller för! Tänk vad mycket lättare det vore om man hade en ej defekt kropp som gjorde som man ville!

Just ja, jag har lite ont i nacken oxå!

Jag försöker hitta musik att lyssna på och allt gör mig bara så uttråkad!!!! Var är den bra musiken som man inte tröttnar på efter 3 lyssningar?? :arghh:

Lite skillnad med ett område jag jobbar i...
Gifta par 35-49år. Intresserade av: semestra utomlands, utförsåkning, styrketräning, näringsliv och samhällsekonomi.
Medelinkomst 40417kr/mån. Vanligaste bilarna: Volvo, BMW, Volkswagen. (Förvånad över att inte Audi och Mercedes står med, jag ser måååånga sådana i det området).
De har också 122% fler röster på FP än genomsnittet :p
Mammas ort vart inte så spännande
Livsstil i den här delen av Smedjebacken
Området domineras avsingelhushåll och sambor, 50-64. Medelinkomsten är 28 138 krvilket är 4% högre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är motorsport, jakt, meka med bilar. Valdistriktetröstar vänster och S får 55% fler röster än rikssnitt.

Mig själv kan jag inte kolla, då jag tagit bort mig från hitta, får snoka på någon granne istället för att se vad dom säger om området :p

Livsstil i den här delen av Näsby
Området domineras avsingelhushåll och sambor, 20-34. Medelinkomsten är 23 598 krvilket är 14% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är astrologi, följa populära tv-serier, hårvård. Valdistriktet röstar vänster och MP får 41% fler röster än rikssnitt.

Och vi har:
Inom en km finns tre pizzerior, sju förskolor, tio skolor, sex matbutiker! Det är dessutom mycket bra mobiltäckning (4G).

:rofl:

Äter frukost och skrattar åt lucia som är på lekhumör, hon har kommit på att man kan hoppa ner från klösträdet till sängen och använda den som startbana för vidare race i lägenheten.
Glad att jag tog en lite starkare smärtstillande igår, både fått sova och har fortfarande inte så ont.

I dag har jag bakat hart brod ... efter att jag letat mig galen efter ett speciellt sten malet ragmjol. En av landets storsta mjol tillverkare har fabriken, med affar och restaurant, mindre an en timma harifran, men inte har de sitt basta ragmjol har inte. Hrmpf.
Bakningen tar timmar ... inte for att det ar svart pa nagot satt ... bara tidskravande. suck. I morgon ska jag gora cranberry sauce till Thanksgiving och brysselkal med granatapple karnor tror jag. Jag ar till stor del "off the hook" efter dagens maraton bakning sa nu blir det bara vad jag tycker ar kul. HA:cool:.

Sitter och läser om hundens beteende, är däremot rätt trött nu så borde väl egentligen sova men jag skulle ju verkligen vända på dygnet så tänker om jag läser det här borde jag hålla mig vaken sen kan jag städa och diska... wish me luck :up:

Så här ser det där jag bor:
Gifta par, 65+ intresserade av:
Gympa och workout, ny teknik i vardagslivet, fotboll, segling, golf, vin och vinprovning, semesta i Sverige, längdskidåkning, utförsåkning
Medelinkomst 27 689 /mån
Snittbelåning 2 711 648 SEK O_o
Vanligaste privatägda bilarna

• Volvo
  • Ford
  • KIA
Snittutsläpp
3% mindre CO2 än rikssnittet
Valdistriktet Röstar Borgerligt
69% fler FP-röster än rikssnittet

Området domineras av singelhushåll och sambor, 20-34. Medelinkomsten är 6 502 kr vilket är 123% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är vidareutbildning/gå på kurser, spela dataspel/tv-spel, följa populära tv-serier. Valdistriktet röstar vänster och MP får 41% fler röster än rikssnitt.

Fan vad fett vi har det! 6502 kr.. Haha. Svårt att gissa vilket slags område jag bor i. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka