Dags att slå rekord i att lägga mig tidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att dra sig mot sängen tror jag. Imorgon ska jag gå elev i Torup, med Syster som handledare
Nattinatt!
Haha idag har jag lärt mig något nytt! Kollade upp en adress på hitta.se och då stod det så här om orten adressen låg i:
Livsstil i den här delen av Ljungbyhed
Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 20 960 kr vilket är 26% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är krukväxter, lösa korsord eller sudoku, arbeta i trädgården. Valdistriktet röstar vänster och SD får 103% fler röster än rikssnitt.
Hahah, nu var jag tvungen att kolla området som jag bor i.
Singelhushåll och sambor, 65+ (bor granne med seniorbostäder ), intresserade av tv-spel, bantningsprodukter, hårvård, astrologi och skönhetsvård. Medelinkomst 27859kr/mån. Vanligaste bilarna, Volkswagen, Toyota och Volvo.
Måste kolla morsans hem också...
Singelhushåll och sambor, 50-64år. Intrsserade av astrologi, utrikespolitik, andra länders kulturer, skönhetsvård, foto/film. Medelinkomst 18975kr/mån.
Vanligaste bilarna: Volvo, Opel, Mercedes.
Meh, sådan info fick inte jag fram! Fick inte fram det direkt i textform heller för den delen, inte som någon löpande text utan mer faktaruta med lösa ord i.Området domineras av singelhushåll och sambor, 50-64. Medelinkomsten är 20 644 kr vilket är 27% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är vidareutbildning/gå på kurser, spela dataspel/tv-spel, följa populära tv-serier. Valdistriktet röstar borgerligt och FP får 39% fler röster än rikssnitt.
Här verkar ingen äga en bil Men det är underligt att det är så låg inkomst eftersom jag bor så centralt!
Fast detta är nog det bästa med att bo här:
Inom en km finns nio pizzerior, åtta förskolor, 21 skolor, 16 matbutiker! Det är dessutom mycket bra mobiltäckning (4G).
Jag har radiomaster på hustaket så det borde vara bra täckning.... Man behöver aldrig gå hungig, finns massor med pizzerior i närheten,
know the feeling, nu lyssnar jag inte på något för ena hunden hatade tydligen julmusikJag försöker hitta musik att lyssna på och allt gör mig bara så uttråkad!!!! Var är den bra musiken som man inte tröttnar på efter 3 lyssningar??
Mammas ort vart inte så spännandeLite skillnad med ett område jag jobbar i...
Gifta par 35-49år. Intresserade av: semestra utomlands, utförsåkning, styrketräning, näringsliv och samhällsekonomi.
Medelinkomst 40417kr/mån. Vanligaste bilarna: Volvo, BMW, Volkswagen. (Förvånad över att inte Audi och Mercedes står med, jag ser måååånga sådana i det området).
De har också 122% fler röster på FP än genomsnittet