Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite trött efter att Hundflickan varit rätt nattaktiv och inspekterat katternas förehavanden med jämna mellanrum. Min egen hund har också varit orolig och gnällt och Hussen har varit sur och grinig över att ha två hundar springandes över sig i sängen hela natten.
Tror jag tar hundarna och byter rum i natt så Hussen får sova ordentligt :D

Släppt ut hästar och katter och rastat hundar. Dricker kaffe. Har så mycket att göra och så lite tid men det går framåt i alla fall.
Och jag är så trött, vill bara sova mig igenom hela dagen! :o

Bara för att ;)

Min gata:
Singelhushåll och sambor, 20-34 intresserade av:
Utrikespolitik, vin och vinprovning, jämställdhetsfrågor, styrketräning, segling, skönhetsvård, konst, näringsliv och samhällsekonomi.

MEDELINKOMST 24 344 /mån
SNITTBELÅNING 698 273 SEK

VANLIGASTE PRIVATÄGDA BILARNA
Ford
SAAB
Volkswagen
SNITTUTSLÄPP
3% mer CO2 än rikssnittet

VALDISTRIKTET Röstar Vänster
120% fler FI-röster än rikssnittet

Flyttar jag däremot markören till mina föräldrar, 1 kvarter och 150 m från mig så blir det helt annorlunda, för där börjar villorna ;)
Gifta par, 65+ intresserade av: Näringsliv och samhällsekonomi, vin och vinprovning, golf, skattefrågor, värdepapper och värdepappersaffärer, segling, inrikespolitik, föreningsverksamhet, utförsåkning, längdskidåkning.

Gifta par, 65+ intresserade av:
MEDELINKOMST 30 862 /mån
SNITTBELÅNING 2 687 294 SEK

VANLIGASTE PRIVATÄGDA BILARNA
Volvo
Ford
Toyota
SNITTUTSLÄPP
11% mindre CO2 än rikssnittet

VALDISTRIKTET Röstar Borgerligt
90% fler FP-röster än rikssnittet

Det jag funderar över är det där med röstningen för under senaste valet så var det överhängande MP-röster i hela valkretsen?

Blev också tvungen att läsa om mitt område på hitta.se:D

"Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 32 077 kr vilket är 17% högre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är golf, utförsåkning, näringsliv och samhällsekonomi. Valdistriktet röstar borgerligt och M får 55% fler röster än rikssnitt."

Vi verkar inte heller köra bil här trots avsaknaden av kollektivtrafik.
Och trots att de flesta är häst/djurägare är vi inte intresserade av varken dem eller naturen utan håller oss till utförsåkning?
Märkligt, detta är inte bilden av mig själv eller mina grannar alls:confused:

Blev också tvungen att läsa om mitt område på hitta.se:D

"Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 32 077 kr vilket är 17% högre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är golf, utförsåkning, näringsliv och samhällsekonomi. Valdistriktet röstar borgerligt och M får 55% fler röster än rikssnitt."

Vi verkar inte heller köra bil här trots avsaknaden av kollektivtrafik.
Och trots att de flesta är häst/djurägare är vi inte intresserade av varken dem eller naturen utan håller oss till utförsåkning?
Märkligt, detta är inte bilden av mig själv eller mina grannar alls:confused:
Det är ju lite fascinerande ändå. Såååååå gamla är ni ju inte :D Och nog fasiken körs det bil där! :p

Har precis betalat räkningar, och funderar på att plocka i ordning lite samt försöka göra vaniljfudge utan choklad. Undrar om det går :confused:

Magen är jobbig idag, som vanligt under mensveckan :banghead: igår ont i magen och springa på toa, tog två magtabletter och blev bra, inga fler magknip och springa på toa. Idag tvärt om, ont i magen och tvärstopp :banghead::turd: :meh:

Min lilla by :)

Gifta par utan barn, 50-64intresserade av:
Trav och galopp
Krukväxter
Energisparande
Motorsport
Sportfiske
Antikviteter

Medelinkomst 25 361/mån, snittbelåning 930 486 kr.

Vanligaste bilarna: Volvo, Hyundai och peugeot.

SNITTUTSLÄPP
6% mindre CO2 än rikssnittet
Röstar borgerligt
147% fler C-röster än rikssnittet

Är inte helt förvånad, bor ute på landet med en massa bönder och några hästägare ;)

Var ju tvungen att kolla mitt område med nu.

Gifta par utan barn, 50-64 intresserade av:

Snickra/måla bygga om
Föreningsverksamhet
Rida ishockey motorsport
Utförsåkning jakt sportfiske
Motorcyklar meka med bilar

Medelinkomst: 25711 kr

Snittbelåning: 1368 665 kr

Vanligaste privatägda bilarna; Seat Renault Ford
Snittutsläpp: 18 % mindre CO2 än rikssnittet.

Röstar borgerligt 162 % mer C-röster än rikssnittet

Började plötsligt sakna en gammal älsklingshäst så mycket att det gör ont, den mest speciella jag någonsin lärt känna... Snart 12 år sedan han togs bort... Undrar om jag någonsin får möjlighet att hålla på med hästar igen och om jag någonsin träffar en lika underbar häst igen...

Började plötsligt sakna en gammal älsklingshäst så mycket att det gör ont, den mest speciella jag någonsin lärt känna... Snart 12 år sedan han togs bort... Undrar om jag någonsin får möjlighet att hålla på med hästar igen och om jag någonsin träffar en lika underbar häst igen...
Vissa hästar lämnar speciella spår hos en som man aldrig glömmer :love:

Just nu ska jag alldeles strax åka till mamma så vi kan åka och handla.
Ska bara leka lite med karaokeappen först :D
Någon som vill lyssna och ge en åsikt?

Har fortfarande inte somnat och sitter och dricker cola... däremot börjar jag känna mig trött och frusen å lagomt öm i kroppen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30