Men jag har spräckt skärm och att den runda knappen som finns på iphone håller på att ramla av. Känns som pengarna plockar i väg om man ska fixa allt.Byta batteri... Jag gjorde det på min Iphone 4 S och den vart som ny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har spräckt skärm och att den runda knappen som finns på iphone håller på att ramla av. Känns som pengarna plockar i väg om man ska fixa allt.Byta batteri... Jag gjorde det på min Iphone 4 S och den vart som ny!
Men jag har spräckt skärm och att den runda knappen som finns på iphone håller på att ramla av. Känns som pengarna plockar i väg om man ska fixa allt.
Må vara lite efter men nu har jag lyssnat på Niklas Strömstedts Lyckolandet och undrar vad som var så bra med den låten och vad alla hyllade!?!
Jag gillar också den, min farmor tycker den är jättebraFast jag är lite udda, har bara träffat en människa som gillar Caroline Af Ugglas låt Snälla, snälla. Jag älskar den låten!
Fast jag är lite udda, har bara träffat en människa som gillar Caroline Af Ugglas låt Snälla, snälla. Jag älskar den låten!
Jag gillar också den, min farmor tycker den är jättebra
Och ang lyckolandet, så förstår inte jag heller att den skulle vara bra. Visst var väl gött för honom att ge SD (min telefon ändrade det till stora bokstäver automatiskt brukar aldrig skriva det ordet) mfl en känga och antar det är det alla älskar? Rent melodimässigt är den inte så mycket att hänga i julgranen.
Nej
Särbon gillar den dyngan men hävdar att han dör av Sabaton å andra sidan gillar han bluegrass också...
Han har dock många andra bra kvalitéer
Kolsvart ute. Regn. Sååå deprimerande.
Jag gillar bluegrass...Nej
Särbon gillar den dyngan men hävdar att han dör av Sabaton å andra sidan gillar han bluegrass också...
Han har dock många andra bra kvalitéer
I mina ögon är det tortyr att lyssna på Sabaton
Då lyssnar jag hellre på Sven Ingvars...
Jag gillar bluegrass...
Bild?Jobb, hämta barn, tillbaka till Malmö för att göra en supersnygg dermal anchor, stallet och gett barnet mat. Nu blir det fotboll för hela slanten!
Du kan väl inte äta julskinka redanNu äter jag vörtbröd med julskinka på och dricker must till
Joho! Det gick alldeles utmärktDu kan väl inte äta julskinka redan