Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag är lite udda, har bara träffat en människa som gillar Caroline Af Ugglas låt Snälla, snälla. Jag älskar den låten!
Jag gillar också den, min farmor tycker den är jättebra :D
Och ang lyckolandet, så förstår inte jag heller att den skulle vara bra. Visst var väl gött för honom att ge SD (min telefon ändrade det till stora bokstäver automatiskt :eek: brukar aldrig skriva det ordet) mfl en känga och antar det är det alla älskar? Rent melodimässigt är den inte så mycket att hänga i julgranen.

Helt slut efter ha kört till Älmhult och shoppat på Ikea... riktigt jävla jobbigt att köra hem i mörker och regn, plus att dom håller på och asfalterar om vägen så inga linjer och reflexerna på stolparna var kassa... de 6 7 milen hem var döjobbiga :crazy: och har mycket att göra ikväll :wtf::turd:

Jag gillar också den, min farmor tycker den är jättebra :D
Och ang lyckolandet, så förstår inte jag heller att den skulle vara bra. Visst var väl gött för honom att ge SD (min telefon ändrade det till stora bokstäver automatiskt :eek: brukar aldrig skriva det ordet) mfl en känga och antar det är det alla älskar? Rent melodimässigt är den inte så mycket att hänga i julgranen.

Fast alla hyllar honomm för det och det kommer från människor som anser att alla är värda lika mycket? Förbannat mycket dubbelmoral där....

Jag tycker om Caroline Af Ugglas röst :love:

Kolsvart ute. Regn. Sååå deprimerande.

Jag är uppvuxen i Midnattsolensland och bor sedan 16 år i Västerås och jag upplever att mörkret som är här nere på vintern är värre än den var där uppe! Och då ska man komma ihåg att solen inte ens går över horisonten några veckor per vinter.

Här nere är det svart.... svart och svart på vintern, det är det inte där uppe!

10801599_10152522642627499_8103704551057306095_n.jpg

I mina ögon är det tortyr att lyssna på Sabaton :o

Då lyssnar jag hellre på Sven Ingvars...

Jag gillar deras historiska perspektiv och jag är en heavy metal girl sedan länge ;) de har sin egen history channel där de berättar om den verkliga historien bakom deras låtar: http://sabatonhistorychannel.com/

Kan det få några ungdomar att faktiskt bry sig i historia är jag glad plus att de på sina skivor tackar sin gamle historielärare :up:

Deras senaste skiva inleddes med en sång om de ryska "natthäxorna", ett rysk flygregemente bestående av kvinnor i små omoderna plan som precisionsbombade tyskarna. Deras "trademark" var att stänga av motorerna strax innan målet och glidflyga in för att försvåra upptäckt.

Intensiv em/kväll. Hämtade barnet, handlade mat, lagade mat, åt mat, hämtade jullådan, bytte ut lampor och gardiner, packade kläder åt barnet, gick över till mormor med barnet, avhandlade saker där, och sen tog jag en promenad på 3 km i småregnet. Nu äter jag vörtbröd med julskinka på och dricker must till :love:

Jobb, hämta barn, tillbaka till Malmö för att göra en supersnygg dermal anchor, stallet och gett barnet mat. Nu blir det fotboll för hela slanten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka