Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ögonen går i kors, men inte klar med åkpåse än, men snart! Bara en söm runt hela skiten kvar. Trycker i mig lite dumle pepparkaka och dricker julmust (säsongens första) för att få lite sockerkick. . Behöver sen slå in julklappar och packa väska för några dagar hos farmor...

Jag gillar deras historiska perspektiv och jag är en heavy metal girl sedan länge ;) de har sin egen history channel där de berättar om den verkliga historien bakom deras låtar: http://sabatonhistorychannel.com/

Kan det få några ungdomar att faktiskt bry sig i historia är jag glad plus att de på sina skivor tackar sin gamle historielärare :up:

Deras senaste skiva inleddes med en sång om de ryska "natthäxorna", ett rysk flygregemente bestående av kvinnor i små omoderna plan som precisionsbombade tyskarna. Deras "trademark" var att stänga av motorerna strax innan målet och glidflyga in för att försvåra upptäckt.
Sabaton rules! !!!!
Deras musik är underbar

Lyssnar på Stereophonics ( :love: ), sjunger med och funderar på om det är läge för en till kopp te... (Yep, mitt te som nämndes här för en halvtimme sedan är slut nu)

Kommer på att jag borde ta mig ork att träna, Distriksmästerskapet SKA jag inte förlora! Finns inga andra alternativ än tre första placeringar för mig... Men då måste man träna med, eller tja jag lär hålla igån armen bara så ska det inte vara några större problem i två av klasserna iallafall.

Kommer på att jag borde ta mig ork att träna, Distriksmästerskapet SKA jag inte förlora! Finns inga andra alternativ än tre första placeringar för mig... Men då måste man träna med, eller tja jag lär hålla igån armen bara så ska det inte vara några större problem i två av klasserna iallafall.
I vad?

Julklapparna som ska med till farmor imorgon är inslagna. Hoppas lillasyster på 5 år fortfarande är tokig i frozen :laugh: en väska, ett pussel och ett paraply med frozen tema blev det i år :o
Nu ska jag släpa mig in i duschen! Får packa övernattnings väskan imorgon...

Här kommer bilden på min dermal anchor :love:

12278689_10154299141926102_1215506383846649255_n.jpg

Väntar på att tabletten ska börja verka så jag kan somna lugnt. Nervös inför att gå till ny läkare imorgon, rädd att hen har förutfattad mening och inte vill hjälpa mig :o. Förhoppningsvis bara ångesten som spökar.

Imorgon kväll blir det jobb. Bästa kollegan har sagt att om jag mår dåligt efter läkarbesöket så behöver jag typ inte göra mer än fika och gosa med patienterna (inte humanvården, kan jag ju tillägga :p).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka