Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: :arghh: :arghh:

Mitt jävla mobilmodem har kajkat ur (det går inte att logga in mobilen på wi-fi:et och det förlorar ofta kontakten med datorn). När jag skulle testa inställningar enligt order från leverantören slutar wi-fi:et fungera helt :banghead: :banghead: :banghead: så jag får lov att använda en j-la kabel :rage:

Det positiva när jag ringde och berättade det så sa killen på supporten direkt att han skulle skicka ut ett nytt modem (garantin har inte gått ut) :up:

Funderar på hur jag ska lägga upp eftermiddagen. Behöver handla men närmsta, smidigaste affären har trasiga pantmaskiner just nu och jag har två kassar pant i bilen. Så - handla enkelt och åka omkring med panten ett tag tills jag minns den nästa gång :angel: eller köra en längre bit i eftermiddagstrafiken för att bli av med panten?

Varför ska jag gå på info möten om vilka olika steg det finns att få hjälp med så man kommer ut i arbetslivet igen..... Jag har fixat två tillsvidare anställningar på heltid själv innan, gått på alla möjliga sk kurser och arbetslivsontroduktioner mm

Jag kan det här utan och innan till!

Och här sitter julgardiner uppe i två fönster och i alla fyra är det bytt från fönsterlampor till stakar/stjärna/hjärtkrans. Nu är jag trötter... Men om en stund ska barnet transporteras hela vägen till mormor för övernattning. Jag har en leverans att ta hand om imorrn så det blir tidig morgon för mig...

Långt möte på eftermiddagen så jag köpte två stora kitekat på vägen hem och akut-tryckte i mig båda före middan. Perfekta dåliga exemplet. Inväntar en kopp te på avsvalning, och funderar på om jag verkligen orkar mat nu efter all choklad. Blir kanske kex och ostmacka senare bara, för att sätta skämsstämpel på hela kvällen.

Ser hockey och har hundar som stör sig på ljudet av att jag kör både diskmaskin och tvättmaskin, tecken på att man använder de för lite?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30