Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letar kitschigt retroporslin...

686590E8-8EC4-48B4-A140-88E417710280.webp

Men ska nog lägga mig och sola i parken nu

Åh det påminner mig om att i en årlig marknad i sommarstugan så finns det en kvinna som använder såna där gamla tallrikar och gör kakfat av dem, såna där i flera våningar! Skitsnyggt! :love: Mamma har sin på landet och gav bort en till min svägerska i julklapp :D

Låter superfint!

Har aldrig behövt ta nio! rör på samma gång! Däremot var det ett tillfälle när jag åkte direkt från fem rör på SöS till fyra eller fem på Huddinge eftersom de tydligen inte kunde ta alla prover på en gång om det var från två olika sjukhus :meh: Är relativt svårstucken så inte det roligaste jag varit med om. Dessutom som två prover minst var för exakt samma sak. Ren idioti.
De tog 8 rör från mig sist. Och en dunk urin...

Varför ska jobbarkläderna vara gjorda av så dåliga material :arghh: Antingen fryser jag ihjäl på vintern eller så svettas jag ihjäl på sommaren. Vill de inte hålla sina arbetare vid liv? :meh:
Samma här. Svarta tjocka kläder - året runt:devil: Vi får inte ens ha kortare brallor nu på sommaren

Har min lediga dag idag. Var iväg till Vc och läkaren där. Har ff höga sköldkörtelvärden, så nu ska jag äta mindre dos Levaxin nu.
Har packat ner lite snäckor och annat, ska fånga in lite fiskar snart. Är månadsmöte i kväll, med auktion

Gett upp cykelträningen för idag. Varit ute sen 10 i förmiddags men har fått av de jävla stödhjulen äntligen och fått barnet att försöka utan mig som livräddare. Blev sura miner från alla håll och kanter en stund :p
Men nu kan barnet iaf hålla cykeln i balans och putta sig framåt med fötterna i marken. En fot uppe på pedalen ibland. Så SNART hoppas jag barnet kan cykla :banana:
Jävligt snart för tålamodet börjar ta slut...
(Barnet vill cykla men har trotssyndrom och ADHD så det här är ingen enkel match :banghead:)

Ska glo på tv ett tag nu. Välförtjänt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 960
Svar
1 999
· Visningar
56 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur