Meeeeeeeeeeen ett sånt vill ju jag haJag surfar efter nya mobilskal (så många ) och fick syn på ett som fick mig att tänka på @dobbis
(Inget illa menat! )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeeeeeeeeeen ett sånt vill ju jag haJag surfar efter nya mobilskal (så många ) och fick syn på ett som fick mig att tänka på @dobbis
(Inget illa menat! )
Mycket svårare att få tag om en bandvagn,kanalen har jag bakom huset.Nej kör över den med en bandvagn istället mycket roligare inte skita ner vårt vatten
Jag tänkte väl att det var något för dig! Fanns för min mobil (s9) på fynd*q hemsida, kanske finns för din också?Meeeeeeeeeeen ett sånt vill ju jag ha
Åh det påminner mig om att i en årlig marknad i sommarstugan så finns det en kvinna som använder såna där gamla tallrikar och gör kakfat av dem, såna där i flera våningar! Skitsnyggt! Mamma har sin på landet och gav bort en till min svägerska i julklapp
Åh det påminner mig om att i en årlig marknad i sommarstugan så finns det en kvinna som använder såna där gamla tallrikar och gör kakfat av dem, såna där i flera våningar! Skitsnyggt! Mamma har sin på landet och gav bort en till min svägerska i julklapp
Den fick iaf ett sista blossTadaaaaaaaa! tyvärr fick vi döda den så jag måste köpa en ny pronto.Visa bifogad fil 14983
De tog 8 rör från mig sist. Och en dunk urin...Har aldrig behövt ta nio! rör på samma gång! Däremot var det ett tillfälle när jag åkte direkt från fem rör på SöS till fyra eller fem på Huddinge eftersom de tydligen inte kunde ta alla prover på en gång om det var från två olika sjukhus Är relativt svårstucken så inte det roligaste jag varit med om. Dessutom som två prover minst var för exakt samma sak. Ren idioti.
Samma här. Svarta tjocka kläder - året runt Vi får inte ens ha kortare brallor nu på sommarenVarför ska jobbarkläderna vara gjorda av så dåliga material Antingen fryser jag ihjäl på vintern eller så svettas jag ihjäl på sommaren. Vill de inte hålla sina arbetare vid liv?
har samma kläder året runtVi får byta till pikétröja 1 maj men byxorna är nästan värst och där finns inget alternativ