Förstår det!Tack så mycket!
Jag kommer inte kunna slappna av förrän allt är klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det!Tack så mycket!
Snällt av dig, men det går bra så länge jag lägger dem där katten inte når dem. Det är bara lite irriterande att jag måste rusa till sovrummet för att byta fort innan djuren hinner hälsa - vilket inte fungerar med en glad hund som absolut vill säga "hejhejhej!!"Något sånt här kanske kan fungera? Finns ju en uppsjö olika allt från billiga till dyra.
https://www.partykungen.se/kladover...MIiOi3hpKK2wIVQ9iyCh3cqQYBEAYYAiABEgLcpPD_BwE
https://jysk.se/forvaring/korgar-mm/diverse-forvaring/kladoverdrag-richard-b60xl100cm-svart
Min katt matar mig aldrig
Fast hon är den som tycker att det är äckligt att gå i gräs och föredrar grus. Hon är en äkta stadskatt så om något så skulle hon beställa hemkört, vem kör hem döda möss?
Hur då? Bet humlan katten på något illa ställe?Jag blåste precis Pälsfröken på möjligheten att få in mat som hon kunde ha chans att servera, humledumle fick inte komma in utan stanna. Pälsfrköen var inne och jag och humlan var på balkongen en sväng.
(En kompis förlorade en katt för en humla )
Låter som lyxproblem, jag funderar på att plasta in allt hemma snart Men stora blågulahuset har biliga klädrullar, smidigareSnällt av dig, men det går bra så länge jag lägger dem där katten inte når dem. Det är bara lite irriterande att jag måste rusa till sovrummet för att byta fort innan djuren hinner hälsa - vilket inte fungerar med en glad hund som absolut vill säga "hejhejhej!!"
Ew.
Inte min heller, trots att det är en lantis Men han matar vovven
Katten högg den, antagligen bränd i svalget gick på några sekunder, vidrigt! Kompisen hann knappt reagera innan katten var borta Jag fick komma så fort jag kunde och styra upp det hela, lugna matte och ta hand om hennes fina rara kissepojk, underbar kisse.Hur då? Bet humlan katten på något illa ställe?
Jag har snarare gett upp om kattens päls, jag skulle dö av utmattning om jag brydde mig Den är överallt, det är bara så. Det enda positiva är att den samlar ihop sig i tussar, så länge det inte är på någon matta (då får man riva av det). Hon är en ragdoll och pälsen är som ULL.Låter som lyxproblem, jag funderar på att plasta in allt hemma snart Men stora blågulahuset har biliga klädrullar, smidigare
Kvävdes han?Katten högg den, antagligen bränd i svalget gick på några sekunder, vidrigt! Kompisen hann knappt reagera innan katten var borta Jag fick komma så fort jag kunde och styra upp det hela, lugna matte och ta hand om hennes fina rara kissepojk, underbar kisse.
Ja tyvärr. Inte utan anledning att jag har flugsmällor ligger lite överallt nu hemma.Kvävdes han?
Men usch! Min katt brukar äta bromsar men har aldrig varit några problem.
Ne om man skulle ta och gå hem och dra något stort över sig och vakna ett annat årtionde .....
Beklagar Jag hejdar min Alice om jag ser henne gå på getingar eller humlor, men undrar nu hur det är med bromsar...Ja tyvärr. Inte utan anledning att jag har flugsmällor ligger lite överallt nu hemma.
Grattis!
Tack, är skitnöjd! Men inte lika nöjd som Svarta Faran som verkligen älskar att vara där och publikenLäst om dig igår, att det hade gått bra
13:30-15:30 ska det komma paketlev. hejja hejja nu kan jag inte ens gå ut och röka för då hör jag inte porttelefonen p.g.a byggandet utanför så får se när/om/ifall det kommer lev. snart, sen, aldrig?
Den som törs kan gissa vilket företag det handlar om
Håller tummar, tår och tassar jag med för att det går vägen!Tack så mycket!