Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag misstänker att det finns stor risk att @athena_arabians slår ner henne med sin hammare när ungen börjar pippla om småkryp :angel: Jag vågar inte släppa ungen i närheten av rökta räkor, hon äter vanliga räkor i såna mängder att det inte blir hanterbart med rökta också. :nailbiting: Men blicken från karln bredvid oss på affären när ungen säger att hon vill ha ett par humrar också. :rofl: Hon menade att vi skulle köpa krabbklor. :D

Hon får inte röka räkor om hon gnäller ute i fält, det borde väl fungera som hot? :D

Håller på att planera sommaren.
Undrar om de glömt mig. Inte ett ljud från leveransen. De ringer väl med ett ” nu är vi där om 5 min ”

:cautious::cautious:

Min morbror kommer hit och ska bygga på lilla huset :banana::bump::banana::bump:

Sen tävlingar... sen kalas... mitt eget :crazy::nailbiting::D:cool::eek::confused:... kanske hinner jag åka upp till Norrbotten en sväng.
Sommaren är så kort :arghh:

Sommaren är så kort :arghh:
Det är Tomas Ledins j*a ansvarsområde säger hallonsaft!! :rage:

Herregud vad varmt det är, jag behöver gå till affären - det är nu jag saknar min lilla butik som mest - men tänker gå senare när det blivit svalare. Jag smäääääälter.

Nej plast är den gjord av ;)
De hamnade väl i brännbart tror jag
Kom på den största saken jag stör mig på med mina jobbarbyxor - de SUGER åt sig ALLT. Jag har en vit katt och en hund hemma - jag får skynda mig för att byta kläder innan de kommer i närheten när jag kommer hem. De skulle behöva leva i en isolerad kammare hemma, det gååår inte att hejda dem från att bli helt nedlusade med pälshårstrån :arghh:

Kom på den största saken jag stör mig på med mina jobbarbyxor - de SUGER åt sig ALLT. Jag har en vit katt och en hund hemma - jag får skynda mig för att byta kläder innan de kommer i närheten när jag kommer hem. De skulle behöva leva i en isolerad kammare hemma, det gååår inte att hejda dem från att bli helt nedlusade med pälshårstrån :arghh:
Katten strök sig mot dem en gång och jag kunde efteråt se en exakt vit rand där hon hade vidrört byxorna :grin:

De är svarta för att smuts ska synas mindre på dem gissar jag men det får snarare allt att synas tydligare.

Skrev ut uppsatsen och har nu suttit och gjort ändringar för hand. Får se om jag sätter mig ikväll och skriver in ändringarna i dokumentet. SÅ TRÅKIGT.

13:30-15:30 ska det komma paketlev. hejja hejja nu kan jag inte ens gå ut och röka för då hör jag inte porttelefonen p.g.a byggandet utanför så får se när/om/ifall det kommer lev. snart, sen, aldrig?
Den som törs kan gissa vilket företag det handlar om :angel::nailbiting:

Katten strök sig mot dem en gång och jag kunde efteråt se en exakt vit rand där hon hade vidrört byxorna :grin:

De är svarta för att smuts ska synas mindre på dem gissar jag men det får snarare allt att synas tydligare.
Fast jag får erkänna att kattens päls är lite ... speciell. Den fastnar på ALLT. Byxorna hade ingen chans. :angel:

Men hundens päls är mera normal och den fastnar också! Så det så :angel:

Något sånt här kanske kan fungera? Finns ju en uppsjö olika allt från billiga till dyra.

https://www.partykungen.se/kladover...MIiOi3hpKK2wIVQ9iyCh3cqQYBEAYYAiABEgLcpPD_BwE

https://jysk.se/forvaring/korgar-mm/diverse-forvaring/kladoverdrag-richard-b60xl100cm-svart

Men att du aldrig lär dig jaga! :mad: Tänk bara vilket slit det blir för Missia att behöva föda dig. Särskilt när hon är så generös att du får maten serverad.
Min katt matar mig aldrig :cautious:

Fast hon är den som tycker att det är äckligt att gå i gräs och föredrar grus. Hon är en äkta stadskatt så om något så skulle hon beställa hemkört, vem kör hem döda möss? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 112
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 684
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 997
Svar
1 999
· Visningar
56 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur