Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tyckte han verkligen. Han står vanligtvis i en hage helt utan gräs...Men! Håller tummarna !
Tyckte han gräset var grönare på andra sidan staketet?
Buse! Hoppas han mår bra ändå i morgon.Det tyckte han verkligen. Han står vanligtvis i en hage helt utan gräs...
Han har tack och lov välsignats med en plåtmage, så jag hoppas att den håller för detta också.Buse! Hoppas han mår bra ändå i morgon.
Bra dag är bra, sova är bra. Natta gott och jobba lugnt imorgonTrött men dagen har varit bra. Nu ska jag sova så att jag orkar jobba imorgon![]()
Sitt lugnt och vänta om du inget kan göra och försök samla krafter. Och när det väl händer så var inte rädd för att söka stöd för du kommer upptäcka att det fins många som vill hjälpa.Förändrad livssituation får se hur kommande vecka utspelar sig men det kan innebära en jätteförändring och jag vet inte om jag kommer klara av/orka med
Finns inget jag kan göra än att vänta och se.
1000 tack fina du![]()
Liten superponny!Ingen fång. Inte ens dålig i magen![]()
Här är det 7 minus. Har just bestämt att vi ska byta tillbaka till vinterdäcken.Vaken och intar kaffe. Snön ligger kvar men redan +7 i solen så jag hoppas det försvinner under dagen så hästarna slipper fler snöstyltor.![]()
Det ska tydligen vara så här ända fram till torsdag nästa veckaHär är det 7 minus. Har just bestämt att vi ska byta tillbaka till vinterdäcken.![]()
Jag också.Det ska tydligen vara så här ända fram till torsdag nästa veckaplus på dagarna och ner till -8 på nätterna.
Jag vill ha vår och varmt nu![]()
Här är det 7 minus. Har just bestämt att vi ska byta tillbaka till vinterdäcken.![]()