Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 062
Status
Stängd för vidare inlägg.
Störigt jobbigt att det var spärrat så jag inte enkelt kunde skicka bilagor utan fick peta in allt för hand och sen skulle det vara exakta datum på allt för att gå igenom, fuskade lite där så blir nog bortplockad snabbt som slarvig och oseriös med otur men men ingen fara egentligen fast tjänsten skulle jag ju gärna ta :yuck::banghead::o skitsystem!

Förändrad livssituation får se hur kommande vecka utspelar sig men det kan innebära en jätteförändring och jag vet inte om jag kommer klara av/orka med :(
Finns inget jag kan göra än att vänta och se.

1000 tack fina du :heart
Sitt lugnt och vänta om du inget kan göra och försök samla krafter. Och när det väl händer så var inte rädd för att söka stöd för du kommer upptäcka att det fins många som vill hjälpa.

Vaken och intar kaffe. Snön ligger kvar men redan +7 i solen så jag hoppas det försvinner under dagen så hästarna slipper fler snöstyltor. :up:

Vi ska få snö idag och sen minusgrader på det. Jag ska iväg till mamma under dagen men hoppas kunna klara mig på sommardäcken, imorgon ska jag inte köra alls.

Slöar i soffan och funderar på om det kanske är dags att göra sig mänsklig och åka in på byn för lite kompletteringshandel. Föräldrarna kommer över på lunch och jag tänkte göra mig en blåbärscheesecake till dessert nämligen :)

Och nope, några sommardäck finns inte på bilen än. Aprilvädret är ju som det alltid är :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 157
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 439
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23