Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag igen ?Har en hemsk huvudvärk idag![]()
Idag igen ?
Samma här, det är bara när jag har arbetskläder på mig som jag har byxorKlänningar är ju det bästa! Jag har klänning 365 dagar om året typ.
Det skall vara några minusgrader på nätterna här också (jag åker ju 03:30 hemmifrån) då är det alltså ok att man behåller vinterdäcken (dubb) på bilen till nästa helg? Skall hålla i sig till tors-fre enligt SMHI.
Halland verkar dessutom ha en klass 1 varning för snö på lör-sön.
Hur ser väglaget ut uppe hos dig?
Sambon gör det jobbiga. Jag sköter domkraften och rullar fram däcken.
Mutterdragare och varmgarage is the shit. Nu är det vinterdäck på Avensisen igen. Aurisen får ha sommartofflorna kvar.
Gjorde min Ford med. Bytte batteri och sen funka det-12 här imorse och snö. Kul att släppa ut hästar i vinterskrud igenNu har det stigit och är på nollan så bara att åka tillbaka och svida om min lilla bruna annars kommer han bli kokt.
Dessutom har min älskade subba nått fel. Motorelektroniklampan lyser, antisladdlampan lyser, parkeringslampan likaså och Cruise blinkar. Känns nästan som jul igen
Gnällig närking idag!
Nu ska jag åka till stallet och klä på min häst sina senskydd, som lite stabilitet för hennes skadade sena. Hon ska få sällskap idag och jag misstänker att hon kommer springa, så tänkte hon kunde ha stöd för senan, så det åtminstone inte förvärras.Bästa sysselsättning man kan hålla på med![]()
Strålande ,tack!@dobbis vägarna här runt Örebro och mot Värmland är nästan helt torkade och fungerar med sommardäck.