Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som bor i Örebro eller söder därom,som kan tala om för mig med sommardäck på bilen hur väglaget är där uppåt?.

Det skall vara några minusgrader på nätterna här också (jag åker ju 03:30 hemmifrån) då är det alltså ok att man behåller vinterdäcken (dubb) på bilen till nästa helg? Skall hålla i sig till tors-fre enligt SMHI.
Halland verkar dessutom ha en klass 1 varning för snö på lör-sön.

Garanterat, polisen hade ju bytt tillbaka till vinterdäck själva i Värmland. Dessutom tar jag hellre böter om man råkar ut för någon som är övernitisk än att förlorar livet.

-12 här imorse och snö. Kul att släppa ut hästar i vinterskrud igen :meh: Nu har det stigit och är på nollan så bara att åka tillbaka och svida om min lilla bruna annars kommer han bli kokt.

Dessutom har min älskade subba nått fel. Motorelektroniklampan lyser, antisladdlampan lyser, parkeringslampan likaså och Cruise blinkar. Känns nästan som jul igen :banghead:
Gnällig närking idag!
Gjorde min Ford med. Bytte batteri och sen funka det

Alltså det har regnat hela dagen, jag har gjort ingenting men vill nu gå ut utan att bli genomblöt (nej jag har inget paraply, jag köper och någon jävel på jobbet stjäl dem alltid så jag har slutat. Det går alltså inte att lämna ett paraply vid eller under mitt skrivbord utan att det blir stulet).

Dagens underhållning var dock att jag hittade "mole asses" till salu på brittiska eBay :rofl::rofl::rofl::rofl: köpte nästan ett gäng :rofl:

Baltiska biltjuvar är bästa mekanikerna när startspärren lagt av, dom sitter på oanad kunskap och nu sitter jag också på kunskapen. :cool: Bara älskar när dom villigt delar med sig av kunskap bilverkstäderna inte har en aning om så nu är det en viss Kangoo som det finns hopp om att få igång och få iväg igen. :D

Apropå bilj*vlar så är Ford i en klass för sig, gammal antik mekanik parad med rymdteknologi blir,,,,,,,,spännande och ganska hopplös när bilen blir några år gammal. :banghead:

Gjorde misstaget och glömde ta med hundgodis till valpen när vi gick över stan. Satan vad stark han har blivit och det märktes att det var länge sen vi mötte så mycket folk. Han skulle hälsa på allt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 437
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka