Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite uttråkad. Det finns inget att göra i trädgården och inne stirrar dammråttorna på mig. Jag borde städa egentligen. Jag har förvisso börjat med det, men insatsen skulle behöva utökas.
Har en ÖM näsa några strl större än vanligt och allt smakar blod..
Prinsesshästen blev rädd och for iväg. Jag tog tag för att stoppa och hon tvärnitade och slog upp huvudet samtidigt som jag for framåt.![]()
Hennes huvud och min näsa möttes på mitten, typ. Hon blev rädd och jag for av, rejäl smäll så det svartnade för ögonen. Stackars Sessan. Och stackars mig och min näsa. Hjälmen får bytas ut också. Ingen förlust, den var mogen för byte ändå iofs.
Mest orolig för att hon fick en dålig upplevelse, men sitta upp just då var inte aktuellt. Resten av dagen blir i sängen.![]()
Oj, krya på dig!@EmmaW och @GotAsecret tar inte illa upp alls.Förstår att ni blev oroliga
Det kunde ha slutat riktigt illa.
Rörde sig om minuter då vännerna kom fram och larmade
Men nu är jag hyfsat på benen om än oerhört öm av hjärtkompressionerna![]()
Ojoj, du får ta det lugnt idag och hålla koll så att du inte fick en hårdare smäll mot huvudet än du tror (hjärnskakning). Krya på dig!Har en ÖM näsa några strl större än vanligt och allt smakar blod..
Prinsesshästen blev rädd och for iväg. Jag tog tag för att stoppa och hon tvärnitade och slog upp huvudet samtidigt som jag for framåt.![]()
Hennes huvud och min näsa möttes på mitten, typ. Hon blev rädd och jag for av, rejäl smäll så det svartnade för ögonen. Stackars Sessan. Och stackars mig och min näsa. Hjälmen får bytas ut också. Ingen förlust, den var mogen för byte ändå iofs.
Mest orolig för att hon fick en dålig upplevelse, men sitta upp just då var inte aktuellt. Resten av dagen blir i sängen.![]()
Tack ska nog bli braOj, krya på dig!
Var rädd om dig@EmmaW och @GotAsecret tar inte illa upp alls.Förstår att ni blev oroliga
@EmmaW och @GotAsecret tar inte illa upp alls.Förstår att ni blev oroliga
Jösses människa@EmmaW och @GotAsecret tar inte illa upp alls.Förstår att ni blev oroliga