ctrl+c, ctrl+v tack,klart! Du är bästDet är ju enkelt. Skriv bara: Anställ mig, det kommer ni aldrig ångra.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ctrl+c, ctrl+v tack,klart! Du är bästDet är ju enkelt. Skriv bara: Anställ mig, det kommer ni aldrig ångra.![]()
Jag har tre kvastar i stallet och två longerpiskor! Sätt fart!Allmän uppmaning till alla:
Snälla ta en påskkvast eller longerpiska eller något annat lämpligt och se till så jag sätter fart och skriver mitt personliga brev. (ansökan är sista dagen imorgon)
Det kan ju inte bli värre än: Tack för visat intresse men tjänsten tillsatt av annan sökande.
Sen att jag enligt FK inte ska söka nytt arbete utan helst få sjukersättning låtsas jag inte om och det är ju värt ett litet försök när jag hittat en tjänst jag förhoppningsvis klarar av.
Skulle någon vilja skriva det går ju det med bra såklart![]()
ctrl+c, ctrl+v tack,klart! Du är bäst![]()
Har testat. Funkade inte.Det är ju enkelt. Skriv bara: Anställ mig, det kommer ni aldrig ångra.![]()
Oooops jag får skicka igen då, att dem ska förstå så segtHar testat. Funkade inte.
KramFunderar allvarligt över min tillvaro och hur min framtid ter sig, hur jag ska orka och hur det ska lösa sig. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka och det skrämmer mig![]()
Tack.Grattis @Tranan !
Framtiden behöver inte bli svart bara för att det ser ut som att den blir det. Om du inte orkar ta hjälp! det kan vara dags redan nu! Vad behöver du hjälp med? Jag kan inte hjälpa så mycket men något i alla fall.Funderar allvarligt över min tillvaro och hur min framtid ter sig, hur jag ska orka och hur det ska lösa sig. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka och det skrämmer mig![]()
Förändrad livssituation får se hur kommande vecka utspelar sig men det kan innebära en jätteförändring och jag vet inte om jag kommer klara av/orka medFramtiden behöver inte bli svart bara för att det ser ut som att den blir det. Om du inte orkar ta hjälp! det kan vara dags redan nu! Vad behöver du hjälp med? Jag kan inte hjälpa så mycket men något i alla fall.
Funderar allvarligt över min tillvaro och hur min framtid ter sig, hur jag ska orka och hur det ska lösa sig. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka och det skrämmer mig![]()
Man orkar oftast mycket mer än vad man tror. Som Tranan säger, var inte rädd för att be om hjälp, deligera vidare sånt som du kan släppa och ta hand om dig själv mitt i allt, se till att äta sova och röra på dig så har du en bra grund att stå på för att orka.Förändrad livssituation får se hur kommande vecka utspelar sig men det kan innebära en jätteförändring och jag vet inte om jag kommer klara av/orka med
Finns inget jag kan göra än att vänta och se.
1000 tack fina du![]()
Men! Håller tummarna !Hittade min ene shettis i sommarhagenFår se om han har fång imorgon då...