Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad läser du för nåt roligt?Sitter och snörvlar lite medan jag skriver lite om kyrkligt kulturarv och Kulturmiljölagen. Tur att man har vänner som studerat juridik så att man kan fråga om man hänvisar korrekt till lagtexterna, 15hp kulturarvsrätt har tydligen inte hjälpt![]()
Skriver min kandidatuppsats i kulturvård, som för övrigt precis passerade 5000-ord *peppen*Vad läser du för nåt roligt?
Precis hämtat stora på fsk och sitter och väntar på att VC ska ringa. Personalen på fsk tycker att hon snorar ovanligt mycket (själv är vi så avtrubbade eftersom hon varit mer eller mindre konstant snorig sen spädbarnstiden) och tyckte vi skulle kolla upp så hon inte hade något som "satt där" med tanke på att hon i höstas opererades för polyp och mandlar. Blä, orkar inte.
Hoppas det inte är något.
Bra personal som är uppmärksamma och engagerar sig i barnen och ser alla barn inte bara en grupp.![]()
Läser på ett forum om folk som verkar ha gett upp livet![]()
Var är du!? Här (vid polishuset) är det varken eller?Det regnar och haglar här...
Känner mig ff sjösjuk efter resan. Det brukar sitta i några dar...
Och i morgon ska man iväg och jobba. Blä!
På kvällen ska jag och min KP åka till en ridskola i Uppsala och titta runt lite. Titta lite på en lektion och fråga ut en av ridlärarna där.
Är ju sugen på att börja rida igen, på ridskola i höst. Men vet inte vilken än. Har några att välja på här. Måste kunna ta sig dit med buss eftersom jag inte har något körkort.
Det vill till att man inte är riktigt sjuk för då är man död innan man får tid.Jahapp. Pratat med VC nu. Första lediga tiden är den 9e maj. Herregud.
Det vill till att man inte är riktigt sjuk för då är man död innan man får tid.
Det blir nog lätt så när man har svårigheter som gör att man inte passar in i samhället.Hu, det lät väldigt mörkt och dystert.