Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 063
Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag tagit beslutet att sälja min häst. Jag ska istället köpa någonting mer färdigt som ger energi istället för att ta.
Skönt att du kommit till en beslut, men fick känslan av att ni kom framåt. Hoppas att du hittar något som passar dig bättre i alla fall!:)

Det är tur att det är en bit emellan grannarna här annars hade jag velat ha nya grannar,nu har en av dom på min andra sida lekt med tändstickor.............:banghead::down:
Så 3 ba pu,ba pu bilar kom rullande för en stund sen och åter en gång fylls luften av blöt brandrök.

Jamenjamenjamen jaha! Landskapsvårdare?
Huh? På det fetmarkerade :o

Skriver om "the trading zone" mellan kulturarv (kyrkligt), kyrkan och turism, där TTZ är en plats där alla tre möts för att gemensamt hitta en typ "spelplan" där allas intressen kan komma till tals och få plats och någonstans mitt i det hela är det hållbarhet som är utgångspunkten (del av forskningsprogrammet Hållbara besök). Eh... Lite lagom löst förklarat sådär :angel:

Läser till föremålsantikvarie, men min uppsats är mer inriktad på ämnet vi får examen i, alltså kulturvård :)

Det är tur att det är en bit emellan grannarna här annars hade jag velat ha nya grannar,nu har en av dom på min andra sida lekt med tändstickor.............:banghead::down:
Så 3 ba pu,ba pu bilar kom rullande för en stund sen och åter en gång fylls luften av blöt brandrök.
Igen :eek:
Det var ju inte länge sen det hände :cautious::down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 164
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 440
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka