Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 063
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att du kommit till en beslut, men fick känslan av att ni kom framåt. Hoppas att du hittar något som passar dig bättre i alla fall!:)
Ja, vi kommer framåt, men samtidigt har jag inte orken eller motivationen att fortsätta med honom. Ska åka iväg och kolla på en 20-årig haflinger till helgen och det är ju egentligen mer vad jag vill ha. Något lugnt jag bara kan skritta ut på på lång tygel utan problem. Något som gjort allting och som jag kan andas ut på. Min kan få gå kvar som sällskap om det är så, men vill någon ha honom så får de gärna ta honom. Det finns andra hästar som kan vara sällskap också än min 5-åring som borde ridas in och göras något med, till exempel någon annan lugn och stabil häst så jag kan rida ut tillsammans med grannens 12-åriga tjej eller med kompisar som kommer på besök. Det är ju drömmen.

Den där haflingern har de tolkat efter i vinter och haft skitkul med och jag drog en suck av lättnad vad skönt det hade varit att ha en så enkel häst. :)

Ja, vi kommer framåt, men samtidigt har jag inte orken eller motivationen att fortsätta med honom. Ska åka iväg och kolla på en 20-årig haflinger till helgen och det är ju egentligen mer vad jag vill ha. Något lugnt jag bara kan skritta ut på på lång tygel utan problem. Något som gjort allting och som jag kan andas ut på. Min kan få gå kvar som sällskap om det är så, men vill någon ha honom så får de gärna ta honom. Det finns andra hästar som kan vara sällskap också än min 5-åring som borde ridas in och göras något med, till exempel någon annan lugn och stabil häst så jag kan rida ut tillsammans med grannens 12-åriga tjej eller med kompisar som kommer på besök. Det är ju drömmen.

Den där haflingern har de tolkat efter i vinter och haft skitkul med och jag drog en suck av lättnad vad skönt det hade varit att ha en så enkel häst. :)

Bra beslut av dig. Det ska vara roligt att ha häst.

Nä godnatt på er :heart

Hoppas morgondagen blir bättre än denna dag. Längtar till fredagens läkarbesök.

Tror jag :nailbiting: sjukgymnasten vill att läkaren ger mig kortisonspruta i höger axel och jag är livrädd för det :crazy:

Men jag bör nog ta upp det nu eftersom jag haft ont i höger axel så pass länge nu :angel:

Å nu är jag hemma igen. Passade på att besöka två gym ( Pokémon gym såklart ;) ) på vägen hem. Behöver fylla på med coins. Är hungrig, så ska steka ägg och lägga på Varsågod-brödet jag köpte idag. Äter sällan "mörkt bröd" men blev så sugen på det nu, var himla längesen :)

Varför är det så när man behöver gå å lägga sig så är det som "roligast" att va vaken? Å omvänt på morgonen när man ska gå upp är det skönast att sova....:cautious:

Nä godnatt på er :heart

Hoppas morgondagen blir bättre än denna dag. Längtar till fredagens läkarbesök.

Tror jag :nailbiting: sjukgymnasten vill att läkaren ger mig kortisonspruta i höger axel och jag är livrädd för det :crazy:

Men jag bör nog ta upp det nu eftersom jag haft ont i höger axel så pass länge nu :angel:
Elände att ha ont .
Känns för min del att jag slutat med träning och promenader så nu är L4 på ruta ett igen !
Blir skönt att komma till kiron på fredag

Ätit mina mackor, druckit lite te och även tagit lite efterrätt :) Ska nog sätta mig och sy lite mer, började på nya grytlappar idag.

Ja nu börjar det kännas ohållbart att gå runt och ha ont.

Jäkla elaka kroppar vi har.
För min del gäller det att komma igång och träna fort som tusan igen och prominera för jag har ingen lust att gå tillbaka i utmattningssyndromet igen nu när jag börjar få näsan över ytan och bara känner av att jag är ständigt trött men det övriga har gett med sig .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 164
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 440
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka