Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 062
Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis hämtat stora på fsk och sitter och väntar på att VC ska ringa. Personalen på fsk tycker att hon snorar ovanligt mycket (själv är vi så avtrubbade eftersom hon varit mer eller mindre konstant snorig sen spädbarnstiden) och tyckte vi skulle kolla upp så hon inte hade något som "satt där" med tanke på att hon i höstas opererades för polyp och mandlar. Blä, orkar inte.

Hetsäter godis som inte ens är gott :cautious: Sjukt trött och försöker få en energikick för att orka med kvällens aktivitet.

Precis hämtat stora på fsk och sitter och väntar på att VC ska ringa. Personalen på fsk tycker att hon snorar ovanligt mycket (själv är vi så avtrubbade eftersom hon varit mer eller mindre konstant snorig sen spädbarnstiden) och tyckte vi skulle kolla upp så hon inte hade något som "satt där" med tanke på att hon i höstas opererades för polyp och mandlar. Blä, orkar inte.

Hoppas det inte är något.
Bra personal som är uppmärksamma och engagerar sig i barnen och ser alla barn inte bara en grupp.:up:

Hoppas det inte är något.
Bra personal som är uppmärksamma och engagerar sig i barnen och ser alla barn inte bara en grupp.:up:

Ja, så sett är vi väldiga nöjda sambon och jag. Det är tack vare personalen som det upptäcktes att hon ens hade förstorade mandlars och näspolyp. Vi tyckte inte alls det var konstigt att hon snarkade eller snörade, det hade hon ju gjort i princip alltid medan personalen sa till oss att det inte alls var normalt och borde kollas. Så det är vi tacksamma för! Men drygt att börja om allting igen med utredningar :banghead:

Betalat produkterna som är beställda, bokfört två händelser, sytt lite och ätit lite glass. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Det regnar och haglar här...:eek:
Känner mig ff sjösjuk efter resan. Det brukar sitta i några dar...
Och i morgon ska man iväg och jobba. Blä!:wtf:
På kvällen ska jag och min KP åka till en ridskola i Uppsala och titta runt lite. Titta lite på en lektion och fråga ut en av ridlärarna där.
Är ju sugen på att börja rida igen, på ridskola i höst. Men vet inte vilken än. Har några att välja på här. Måste kunna ta sig dit med buss eftersom jag inte har något körkort.

Det regnar och haglar här...:eek:
Känner mig ff sjösjuk efter resan. Det brukar sitta i några dar...
Och i morgon ska man iväg och jobba. Blä!:wtf:
På kvällen ska jag och min KP åka till en ridskola i Uppsala och titta runt lite. Titta lite på en lektion och fråga ut en av ridlärarna där.
Är ju sugen på att börja rida igen, på ridskola i höst. Men vet inte vilken än. Har några att välja på här. Måste kunna ta sig dit med buss eftersom jag inte har något körkort.
Var är du!? Här (vid polishuset) är det varken eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 159
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 440
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka