Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en väckarklocka som ringde 5.00 eller ja tre närmare bestämt. En alarmklocka och 2 jamare... klockan 6 gav jag upp och gick upp... efter det har jag torkat taket i badrummet rivit bort sängkläder.... klockan 15 har dottern hoppträning.Har varit uppe i sisådär 1,5 timme redan. Hästarna måste ju ut.... Har redan hunnit läsa ett kapitel i min kurslitteratur, och ska snart hugga tag i ett till. Morgnar/förmiddagar är ju min mest produktiva tid, så det gäller att smida när järnet är varmt.... Sedan vet jag inte... Jag har ett smidesräcke som ska bli present till föräldrarna som jag borde börja rusta upp. Och tvättkorgen är full. Det finns att göra!
Snarare imponerad över din morgonrutin
Mina klockor går efter egen tid och det är nog mer som tanten säger än förvåning, fast mina har snoozefunktion till iaf kl 06.
Sambon jobbar denna helg var därför alarmklockan var inställd på larma 5.00... jag somnade inte om så kunde likagärna gå upp... ibland så kan jag sätta fart ibland slödag hela dagen. Hade vell arbetslust efter att legat i pesten en vecka....Mina klockor går efter egen tid och det är nog mer som tanten säger än förvåning, fast mina har snoozefunktion till iaf kl 06.
Sorgligt.... På ett mindre dyrt plan har jag nu lite samma erfarenhet. En vara jag köpte gick sönder mycket snabbare än vad jag hade förväntat mig. Företaget beslutade att ge mig en "bra rabatt" på köp av ny vara som "goodwill". Rabatten blev 10%., och jag blev så besviken. Tio procent är ju - i mina ögon - nästan ingenting...Jag hade i mitt stilla sinne accepterat att vi har fått en gulatänderfärgad soffa på halsen för det facila priset 27000 kr. Men så skickade tapetseraren ett mejl där han meddelade att vi som ”plåster på såren” kunde få 10 procent rabatt på en ny omklädsel i rätt tyg. Jag blev rent av okontrollerat rosenrasande. Så fräckt! Oförskämt!
Vårsol? Var är det typ?
Den var ju häftig!! Skulle lätt kunna ha den.Min yngsta kollega har roat sig med att hitta fula kepsar han vill att jag ska köpa. Fick nyss en bild från honom med en keps på en gädda. Jag vet inte om jag riktigt tycker det ser ut som en gädda. Visa bifogad fil 116726
Jag funderar faktiskt starkt på att köpa den här istället, som är lika ful och förvirrande:Den var ju häftig!! Skulle lätt kunna ha den.
Snyggt med gult ju!Jag funderar faktiskt starkt på att köpa den här istället, som är lika ful och förvirrande:
Visa bifogad fil 116727
Snart kanske den hittar fram här med. *hoppas *