Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt piggare
Har planterat om avkommans chili och tomater. Ska kratta lite och förbereda för eldning också. Har ENORMA mängder löv. Enda sättet att bli av med dem är tyvärr att elda. Med vattenslangen bredvid

Detta har jag dessutom bestämt är första dagen utan karantän. Funderar på att fira genom att åka till macken, köpa mjölk och posta ett brev :rofl::rofl:
 
Äldsta sonen har åkt iväg med bilen och det minste barnet sover på min mage. Borde passa på och vika tvätt samt kika på hur jag kan skärma av ett barnrum. Gardiner i taket fungerade inte
 
Allt piggare
Har planterat om avkommans chili och tomater. Ska kratta lite och förbereda för eldning också. Har ENORMA mängder löv. Enda sättet att bli av med dem är tyvärr att elda. Med vattenslangen bredvid

Detta har jag dessutom bestämt är första dagen utan karantän. Funderar på att fira genom att åka till macken, köpa mjölk och posta ett brev :rofl::rofl:
Vad skönt att du verkar må mycket bättre nu :) !
 
Trots lite bakiskänsla från migränen så blev det en mil med hyfsad känsla.
Nu mat hos päronen.
AA639B11-30F6-4C49-8201-72622AFDB820.jpeg
 
Man ska inte kunna komma endast ett par meter ifrån ett vildsvin mitt på ljusa dagen väl.... :nailbiting: :eek: ?!?! Ändå tror jag att det var precis det vi gjorde när vi var ute i skogen och gick nyss. Vi (make, hund och jag) var väl varken supertysta eller speciellt högljudda, men ett vilt djur borde ha flytt för länge sedan. Helt plötsligt brakade det till av bara sjutton ett par meter ifrån oss och jag - som gick sist - hann uppfatta något mörkbrunt som var längre än det var högt. Det KAN nästan inte ha varit något annat än ett vildsvin, även om det känns näst intill orimligt.... Av spåren efter bökande att döma finns det nog en hyfsat mängd vildsvin i området, så av den anledningen är det ju inte helt ologiskt. Men ändå...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp